آتش‌بازی در لیگ‌قهرمانان؛ ۱۴ گل در ۲ بازی/ شاهکار "پپ" و رفقا

تیم های منچسترسیتی و اتلتیکومادرید حریفان خود را گل‌باران کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا سه شنبه شب با برگزاری دو بازی از سر گرفته شد. در یکی از این دیدارها تیم های منچسترسیتی انگلیس و موناکو فرانسه در استادیوم اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند که این مسابقه عجیب و جذاب در نهایت با نتیجه 5-3 به سود شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا رحیم استرلینگ در دقیقه 26 میزبان را پیش انداخت اما رادامل فالکائو مهاجم باتجربه تیم موناکو در دقیقه 32 کار را به تساوی کشاند. حدود هشت دقیقه بعد و در حالی که بازی به دقیقه 40 رسیده بود لتین موفق شد برای بار دوم دروازه ولی کابایرو را باز کند تا مهمان نیمه اول را 2-1 به سود خود به پایان ببرد. در آغاز نیمه دوم فرانسوی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که فالکائو آن را به سادگی از دست داد تا اختلاف همچنان یک گل باشد. در دقیقه 58 سرخیو آگوئرو مهاجم زهردار سیتیزن ها بالاخره پایش به گل زنی باز شد و توانست کار را به تساوی بکشد اما فقط 3 دقیقه بعد مجددا نوبت به فالکائوی کلمبیایی رسید تا با چیپی فوق العاده تعداد گل های تیمش را به عدد 3 برساند.

در دقیقه 71 و روی یک ضربه کرنر بازهم این آگوئرو بود که توانست گل سوم منچستر سیتی را بزند تا بازهم بازی مساوی شود اما این گل شروع آتش بازی آبی پوشان بود. در دقیقه 77 جان استونز و در دقیقه 82 سانه دو گل دیگر زدند تا شاگردان پپ گواردیولا با بازگشتی رویایی به این مسابقه، در نهایت با نتیجه 5-3 پیروز شوند و گام بلندی به سمت مرحله بعد بردارند.

در دیگر بازی این مرحله در کشور آلمان، تیم های بایرلورکوزن و اتلتیکومادرید به مصاف هم رفتند که این دیدار پر گل و جذاب هم با نتیجه 4-2 به سود شاگردان سیمئونه به پایان رسید.

نیگوئز(دقیقه 17)، گریزمن(دقیقه 25)، گامیرو(دقیقه 59) و فرناندو تورس(دقیقه 86) گل های مهمان اسپانیایی را به ثمر رساندند و در آن سوی کریم بالعربی و ساویچ(گل به خودی) در دقایق 48 و 68 دروازه اتلتیکو را باز کردند.

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =