تشکیل کمپین خانه تکانی با شعار «مصرف صحیح آب» توسط شرکت ابفای استان زنجان

امسال با برگزاری کمپین خانه تکانی با شعار «مصرف صحیح آب»، در مصرف این ماده حیاتی صرفه جویی خواهیم کرد .

زهرا شکوری، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آب و فاضلاب استان زنجان در این باره به خبرآنلاین گفت : همه ساله در این ایام شاهد افزایش چشمگیر مصرف آب به لحاظ نظافت و خانه تکانی منازل هستیم که در نتیجه آن با افت فشار شبکه آب در برخی از نقاط شهر روبرو می شویم به همین خاطر دفتر روابط عمومی شرکت با همکاری و مشارکت سازمان مردم نهاد ( NGO ) همراهان سبز اقدام به برگزاری کمپین خانه تکانی با شعار مصرف صحیح آب نموده است .
وی افزود : با توجه به اینکه منابع آب در کشور ما محدود می باشد ضروری است از این نعمت الهی به درستی استفاده نماییم از این رو آموزش و ترویج فرهنگ صحیح آب در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
وی ادامه داد : شرکت آب و فاضلاب استان نیز با این حرکت و با هدف جلب توجه جامعه ، سعی دارد تا نگاه جامعه و مردم را به موضوع حیاتی آب معطوف نماید .
شکوری افزود : روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت اقدام به راه اندازی و ایجاد کمپین خانه تکانی امسال با شعار مصرف صحیح آب با مشارکت و استفاده از ظرفیت و توانمدی های سازمان مردم نهاد همراهان سبز کرده است .
مدیر روابط عمومی آبفای استان ادامه داد : با توجه به نقش و جایگاه ویژه ای که سازمانهای مردم نهاد در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب دارند از این رو در این کمپین با حضور اعضای فعال سازمان مردم نهاد محیط زیست و همراهان سبز در مناسبت ها و جشن های مختلف با استقرار مستمر در ایستگاههای برنامه ریزی شده جهت آموزش و ارتباط مستقیم ، نسبت به ارائه آموزش های لازم و توزیع بسته های فرهنگی و آموزش چهره به چهره به شهروندان اقدام خواهند نمود .
 این کمپین تا پایان سال جاری فعال خواهد بود .
وی افزود : سازمان های مردم نهاد روز به روز گسترش یافته و تاثیرگذاری آن در جامعه بیشتر می شود و تلاش می کنیم با کمک و همکاری این سازمانها بخصوص سازمان مردم نهاد همراهان سبز بتوانیم فرهنگ درست مصرف کردن را به قشرهای مختلف جامعه آموزش داده و نهادینه کنیم .

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =