باشگاه پرسپولیس با پرونده‌های شکایتی جدیدی در فیفا مواجه شده که نامه آن در فدراسیون فوتبال موجود است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس تا ششم فوریه ۲۰۱۷ (هجدهم بهمن ۱۳۹۵) فرصت داشت تا دفاعیات خود در قبال دو پرونده شکایتی جدید از این باشگاه را به فیفا ارائه دهد.
باشگاه ریزه اسپور ترکیه بعد از جدایی عجیب مهدی طارمی از این باشگاه تصمیم گرفت از این بازیکن به فیفا شکایت کند و از این‌رو باشگاه پرسپولیس تا ششم فوریه فرصت داشت توضیحات و به نوعی دفاعیات خود در مورد بازگشت این بازیکن به جمع سرخپوشان را به فیفا ارائه دهد. این پرونده در فیفا در جریان است و باید به زودی شاهد حکم فیفا در مورد آن باشیم.
حالا و در روزهایی که پرسپولیس شدیدا به مهدی طارمی نیاز دارد، شکایت باشگاه ریزه اسپور تمرکز او را برهم خواهد زد. اینکه باشگاه ترکیه ای یا طارمی و پرسپولیس در این پرونده برنده خواهند شد، هنوز مشخص نیست اما به هر حال خطر محرومیت برای ستاره پرسپولیس وجود خواهد داشت. باید دید باشگاه پرسپولیس که این روزها دائما درگیر پرونده های بین المللی است، چطور با این موضوع کنار می آید.
رامین رضاییان که همزمان با طارمی با باشگاه ترکیه ای قرارداد امضا کرده بود، وضعیت متفاوتی دارد. او بعد از چند هفته مذاکره با مسئولان این باشگاه قراردادش را فسخ کرد و هیچ شکایتی از او انجام نشده است.
شکایت دیگر مربوط به نیلسون کوریاست که او هم در زمان مدیریت علی‌اکبر طاهری از پرسپولیس کنار گذاشته شد و بعد از اینکه به مطالبات خود نرسید تصمیم به شکایت به فیفا گرفت.
جری بنسون, آنتونی گولچ و لوکا ماریچ هم اخیراً از باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالبات‌شان شکایت کرده‌اند تا این باشگاه همچنان در فیفا به نوعی رکورددار پرونده‌های شکایتی باشد.


256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =