پلیس راهور نیروی انتظامی با اعلام بارش باران در محور فسا و خاش- زاهدان، از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پلیس راهور نیروی انتظامی، براساس گزارش های دریافتی، در محور فسا در استان فارس و محور زاهدان-خاش در استان سیستان و بلوچستان، بارش باران گزارش شده است.

همچنین در محور کوهرنگ-مسجد سلیمان محدوده گردنه های چری و شامنصوری استان چهارمحال و بختیاری به علت کولاک و یخ زدگی، تردد با زنجیر چرخ انجام می گیرد.

براساس این گزارش، ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین، محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه سنگین گزارش شده است.

طبق اعلام پلیس راهور نیروی انتظامی، محور شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز، محور پونل-خلخال در استان های گیلان و اردبیل، محور سروآباد-پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ-شاهرود در استان های سمنان و گلستان، محور شیراز-جهرم در استان فارس، محور لنگه-بستک در استان هرمزگان، محور فرعی عشایری سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان، محور برازجان-گناوه در استان بوشهر مسدود است.

پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد که سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های 88255555 (10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

4242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =