استفاده از امکانات گردشگری پیست بین‌المللی دیزین برای هموطنان ساکن خوزستان و سیستان و بلوچستان رایگان شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ استفاده از امکانات گردشگری پیست اسکی دیزین برای مردمان دو شهر خوزستان و سیستان و بلوچستان پس از 8 فروردین ماه سال 1396 رایگان شد.
حمیدرضا تفته بهره بردار پیست اسکی دیزین با اعلام این خبر عنوان داشت: در راستای حمایت از مردم دو استان خوزستان و سیستان و بلوچستان که نسبت به مردم تهران و شهرهای حوالی پایتخت از امکانات کمتری بهره مند هستند، تصمیم گرفتیم استفاده از امکانات گردشگری پیست اسکی دیزین از 8 فروردین 1396 به بعد را رایگان کنیم.
وی افزود: علاقه مندان به بازدید از منطقه زیبای دیزین با در دست داشتن کارت شناسایی که نشان دهنده سکونت این عزیزان در استان خوزستان و سیستان و بلوچستان است، می توانند به صورت رایگان از امکانات گردشگری پیست اسکی دیزین استفاده کنند.
لازم به یادآوری است که دیزین مهم‌ترین پیست اسکی ایران و منطقه خاورمیانه بوده که در استان البرز واقع شده‌ و همه ساله میزبان هزاران نفر از علاقه مندان به اسکی و طبیعت است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 642466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
    2 1
    تصمیم گرفتیم استفاده از امکانات گردشگری پیست اسکی دیزین از 8 فروردین 1396 به بعد را رایگان کنیم. سخاوتتون بسیار منو کشته ......... یه کم صبر کنید از تیر ماه رایگان کنید
  • امیر حسین IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
    3 1
    انجا خیلی ها به زحمت نان پیدا می کنند بخورند آن وقت بیایند دیزین اسکی شما لطفا درامد چند روز دیزین را به محرومان سیستان بلوچستان اختصاص دهید ،بقیه پیشکش خودتان.
  • محمد RO ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
    2 1
    کسی کرایه شونداره بیاد تهران اونوقت بیایم اسکی برای همون اختلاص کنان رایگان کنید تا پول بیشتری درحسابشان بیاد بزارید مردم این دواستان درحال خودشون باشن وبس