مهر نوشت:رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسئولان جدید برخی کشورها حرف هایی را در روزهای اول می زنند که ناشی از نا آگاهی است ولی وقتی توانایی ما را می بینند حرفهایشان را اصلاح می کنند.

سرلشکر محمد باقری عصر امروز در جمع خبرنگاران در هویزه اظهار کرد:از ابتدای انقلاب اسلامی و در طول دفاع مقدس اینطور بود که بسیاری از رزمندگان ما جزو دانشجویان، فارغ التحصیلان و پزشکان متخصص بودند و در جنگ شرکت داشته و شهید دادند. جانباز و ایثارگر هم از این اقشار بسیار داشتیم.

وی بیان کرد:اکنون هم تمامی تجهیزات نیروهای مسلح که پیچیده ترین تجهیزات در میان اقلام موردنیاز کشور محسوب می شود توسط همین دانشمندان جوان و فارغ التحصیلان دانشگاه های ما تولید می شود که در همین یادمان گذاشته و قابل ملاحظه هستند.

سردار باقری ادامه داد: موشک ها، ناوها، زیردریایی ها و پدافند هوایی ها همه توسط صنعتگران و دانشمندان جوان داخلی تولید شده و همرزمان شهید علم الهدی در این منطقه دانشجویان خط امامی بودند که در سپاه هویزه مشغول عملیات، رزم و دفاع بودند و در این منطقه شهید شدند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: حضور این متخصص ها در همه دفاع مقدس اینطور بود و اکنون هم مانند همه ملت ایران در ایفای نقش و پیشبرد ماموریت های انقلاب در حال تلاش هستند، این فرآیند و روند نیز رو به توسعه است. بیشترین بسیجیان ما تحصیلکرده هستند.

سردار باقری اظهار کرد: این فرهنگ سازی شده که پیشرفت علم، دانش و فناوری وقتی با ایمان و اخلاص و تلاش با هم همراه می شود تاثیری هزار برابر دارد و برکت الهی هم همراه دارد و همواره نتایج آن را نیز مشاهده می کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: الحمدلله هیچ گونه مشکلی در شرایط حاضر برای امنیت مرزهای زمینی، هوایی و دریایی نداریم و بازدارندگی ملت ایران بحمدلله در اوج خود قرار دارد. دشمنان و بداندیشان نسبت به این ملت از این قدرت و اقتدار آگاهی کامل دارند و هیچ گونه نگرانی نسبت به تهدیدات نداریم.

سردار باقری گفت: برخی وقت ها مسئولان جدیدی در کشورهای دشمن سرکار می آیند و حرف هایی را در روزهای اول می زنند که ناشی از ناآگاهی نسبت به واقعیات است و بعد از چند ماه که از واقعیت توانایی جمهوری اسلامی مطلع می شوند و همرزمان و همراهان ما در جبهه مقاومت اسلامی، دست از آن حرف ها و اندیشه ها برمی دارند و آنها را اصلاح می کنند.

ئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: احساس امنیت کاملی در داخل و مرزها داریم و الحمدلله در بهترین وضعیت قرار داریم و به برکت خون شهدا ادامه پیدا می کند.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647542

برچسب‌ها