رکوردشکنی ارومیه با ۴۵۳ ثبت نامی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

با ثبت نام ۴۵۳ نفر روز دوم ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در ارومیه به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، عباس حسن‌خانی فرماندار ارومیه با اعلام این مطلب گفت: تا پایان روز دوم ثبت نام (امروز ۱ فروردین) ۴۵۳ نفر برای رسیدن به کرسی شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۹۶ نفر قبلا یا این دوره سابقه حضور در شوراها را داشته اند.
وی افزود: اما تا این لحظه ۹۲ نفر برای رسیدن به صندلی شورای اسلامی شهر ارومیه ثبت نام خود را تکمیل نموده اند که ۱۳ نفر از آنها خانم و ۷ نفرشان مدرک دکتری دارند.
فرماندار ارومیه تصریح کرد: دوره قبل و در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و و روستا جمعا ۲۸۹۷ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۲۴۹ کاندیدا فقط برای شورای شهر ارومیه بودند.

آخرین آمار مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی هم گفت : تا این لحظه ۱۰۴۴ نفر در کل استان در پنجمین دوره شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

آخرین آمار رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی
علیرضا رادفر رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی هم با اعلام آخرین وضعیت ثبت نامی در استان گفت: تا ساعت ۱۳ امروز ۱۰۳۵ نفر مراحل ثبت نام خود را برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام داده اند که از این تعداد ۳۳۲ داوطلب مراحل ثبت نام را در دفاتر پیش‌خوان دولت و ۷۰۳ نفر در فرمانداری ها و بخشداری ها صورت داده اند.

آخرین وضعیت شهرستان تکاب
جمال خسروی فرماندار تکاب نیز در مورد آخرین وضعیت ثبت نامی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: امروز و تا پایان دومین روز ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراهای شهر و روستا ۱۶۵ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴ نفر بانو و ۱۶۱ نفر نیز آقابان هستند.

شاخص ترین افراد ثبت نامی
طی ۲ روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دو تن از نزدیکان نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس سابق نظام مهندسی آذربایجان غربی، جمعی از اعضای کنونی شورای شهر ارومیه، مدیران سابق روابط عمومی برخی ارگان های دولتی، مدیر ستاد یکی از نمایندگان مجلس و سرپرست یکی از خبرگزاری های کشوری در استان را میتوان چهره های ویژه نام برد.

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =