ایرنا نوشت: بازپرس شعبه 410 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: رئیس پلیس راه استان و مدیرکل حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به دادسرا احضار شدند.

محمدحسن اصولی صفار افزود: این دو نفر برای ارائه توضیحات در خصوص وقوع سه تصادف زنجیره ای در محورهای مواصلاتی استان باید در دادسرا حضور یابند.

وی بیان کرد: این احضاریه ها در راستای دستور دادستان عمومی و انقلاب مشهد مبنی بر رسیدگی به سوانح رانندگی در جاده‌های استان و ریشه یابی وقوع این سوانح ابلاغ شده است.

اصولی صفار ادامه داد: براین اساس رئیس پلیس راه و مدیرکل حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، آنها روز شنبه در دادسرا حضور خواهند یافت.

سه فقره تصادف زنجیره ای روز جمعه در مسیر باغچه - مشهد رخ داد که در مهمترین این سوانح با برخورد 41 دستگاه خودرو با یکدیگر، 59 نفر مجروح شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    15 1
    اين خوبه اهميت دادن به مردم هست ممنونيم تو تهران كه من هر موقع ميبينم اصلاً كاري به گره گشايي خيابانها ندارند يا سرشون تو موبايل هست و يا فقط جريمه مينوسند كاري به حل مشكل ترافيك ندارند به جزء تعداد كمي
  • بی نام A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    14 2
    خب كه چي؟ اداي كشوراي ديگه رو در ميارين؟ اونجاها كار انجام ميشه به نتيجه هم ميرسه، اينجا كار ذياد انجام ميشه نتيجش چي ميشه هيچكي نميدونه
  • فردوس توسی IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    12 4
    تا کی تولید خودروهای قدیمی و ارابه های مرگ پراید و 405؟؟؟؟؟ خودروسازی ما به فضای رقابتی نیاز دارد نه فضای رانتی و حمایت بی چون وچرا کاش تعرفه واردات خودرو کمتر و فشار برای تحقق شعار مامیتوانیم در خودروسازی ایجاد شود
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    8 1
    نتیجه مشخصه،تقصیر رانندگان و رعایت نکردن مقررات رانندگی توسط مردم؟