ادامه اجرای نمایش «فراتر از کلمات» در فرانسه

نمایش «فراتر از کلمات» به کارگردای جعفر مهیاری که از ۱۹ مارس (۲۹ اسفند 95) در شهر سن اتین فرانسه به صحنه رفته است، به اجراهای خود در این کشور ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «فراتر از کلمات» به نویسندگی جعفر مهیاری و کارگردانی مشترک دیزی فل و جعفر مهیاری از ۱۹ تا ۲۵ مارس (۲۹ اسفندماه 1395 تا ۵ فروردین ماه ۱۳۹۶) در شهر سن اتین فرانسه به صحنه رفت و روز گذشته (26 مارس) هم به مناسبت روز جهانی تئاتر اجرایی ویژه داشت که امروز (27 مارس) هم تکرار می‌شود.

نمایش «فراتر از کلمات» که بهمن‌ سال گذشته در بخش به علاوه فجر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تماشاخانه ارغنون به صحنه رفت، کار مشترک کمپانی لیتکوس (Litecox) فرانسه و گروه تئاتر زندگی از ایران است. این نمایش ترکیبی از دراما و حرکت است.

«فراتر از کلمات» بدون دیالوگ است و با ترکیبی از تکنیک‌های درام، حرکت، ویدیو و سایه اجرا می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این نمایش موسیقی آن است که با استفاده و ترکیب صداهای مختلف موجود در طبیعت تنظیم شده و در واقع با ترکیب صداهای طبیعی، ملودی و حرکت این نمایش شکل گرفته است.

بئاتریس گارنیر، سعید ابک و دیزی فل بازیگران نمایش «فراتر از کلمات» هستند و ژان فواخ سو (آهنگساز)، محمد رحمانی (دستیار کارگردان، کتی سورین (طراح لباس) و کنیل گنزالس (طراح نور) دیگر عوامل این اثر هستند.

نمایش «فراتر از کلمات» قرار است تا پایان سال ۲۰۱۷ در شهرهای مختلف فرانسه همچون لیون و پاریس به صحنه رود و اواسط سال جاری در ایران هم اجرا می‌شود.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =