در ۷ فروردین، پربازدیدترین اخبار باز هم به انتخابات پیش رو اختصاص داشت و به ناکامی قالیباف پرداخته‌بود.

در پربازدیدترین مطلب سیاسی امروز عباس عبدی اعلام کرد: هاشمی سال۹۲ باید نامزدی‌اش را با رهبری هماهنگ می‌کرد. گزارشی هم درباره سال ناامیدی برای سردارِ اصول‌گرا بازدید زیادی داشت چون قالیباف در حسرتِ پاستور مانده است. همچنین پاسخ این پرسش هم برای مخاطبان مهم بود: چرا سیداحمد آقا از خواندن نماز پشت سر امام امتناع می‌کرد؟

در سرویس اقتصادی اعلام شد آلمانی‌ها طرفدار ماست ایرانی هستند. همچنین پاسخ مدیرعامل ایران‌ایر به شایعات خرید هواپیما برای مخاطبان خواندنی بود. در مطلب تعاملی دیگری کاربران خبرآنلاین نظر دادند توسعه صنعت هوایی اشتغال زاست.

در سرویس فرهنگ و هنر ماجرای «خواستگاری» روس‌ها به لهجه گیلکی پربازدیدترین خبر بود. پس از آن کَل‌کَل نصرالله رادش و حامد آهنگی در «خندوانه» به مزاق خیلی از مخاطبان خوش نشست و انتشار نامه حسرت‌آمیز باربد بیات هم مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، خانواده یک‌قربانی پلاسکو واقعیات جدیدی را طرح کرد. دو نامه هم بسیار پربازدید بود. اولین نامه توسط نرگس کلباسی، زن نیکوکار ایرانی که از اعدام رها شد نوشته شده است. او نوشت: از هند می‌روم و ایران اولین مقصدم است! نامه دوم را حافظی به مردم تهران درباره ثبت‌نام نکردن در انتخابات شورای شهر تهران نوشت و توضیح داد که چرا به فرمانداری پایتخت نرفته.

یک تحلیل گر در سرویس بین الملل ما اعلام کرد مخاطب پیام نوروزی ترامپ فقط ایرانیان خارج از کشور بودند. در این سرویس پاسخ ایران به ادعای بی‌اساس مقام‌های بحرینی به همراه قتل عام ۱۹۱ شهروند در موصل به دست تروریستهای داعش پربازدید بود.

شفاف‌ترین تصاویر لورفته جدید از گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ هم امروز در سرویس آی.تی پربازدید بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور ما هم توصیه شد هرکی با مامانش قهر کرد نره ثبت‌نام شوراها!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    1 0
    برای قالیباف شمشر را از رو بستید مشخصه حسابی ترسیدن اگه میدونستید رقیب مهمی نیست و رای نمیاره اینهمه واسه تخریبش تلاش نمیکردین با اینکاراتون به موفقیتش بیشتر امیدوارشدم نمونه ان هم رقابت خاتمی و ناطق سال 76 هاشمی و احمدی نزادسال 84 موسوی و احمدی سال 88 است که طرف مورد هجمه پیروز میشد انشاالله امسال هم اینطور میشه