نمایشگاه جایزه عکس مستند اجتماعی گشایش یافت

هفتمین نمایشگاه جایزه عکس مستند اجتماعی، عصر امروز در گالری ممیز خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه هفتمین جایزه عکس مستند اجتماعی (شید)، پس از انتخاب آثار و داوری نهایی توسط یومی گوتو، سیف‌الله صمدیان، بهروز مهری، نیوشا توکلیان و محمدرضا سلطانی، عصر جمعه 25 فروردین گشایش یافت.

این نمایشگاه شامل 14 مجموعه از 13 عکاس است که در گالری ممیز خانه هنرمندان به نمایش گذاشته شده است.

مهسا احرابی‌فر، آزاده بشارتی، عادل پازیار، عبدالله حیدری، آذین حقیقی، علی خارا، مرتضی رفیع‌خواه، حامد سوداچی، صادق سوری، نینا مختارباف، جواد مکتبی، مسعود محمدی و محمدرضا محمودی عکاسانی هستند که مجموعه عکس‌های آن‌ها در این دوره از جایزه شید به نمایش گذاشته شده است.

بخش ویژه این نمایشگاه نیز به ارایه آثار مهین محمدزاده و فرشید تیغه‌ساز اختصاص دارد.

همچنین کارگاه‌ها و نشست‌‌های آموزشی مرتبط با عکس مستند اجتماعی همزمان با این نمایشگاه تحت عنوان «هفته عکس مستند اجتماعی» در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

«شید» (به معنای نور و روشنایی) یک جایزه مستقل و تخصصی عکاسی است که هر سال به یک عکاس در حوزه عکاسی مستند اجتماعی اعطا می‌شود. این جایزه زیر نظر شورای سیاست‌گذاری متشکل از پیمان هوشمندزاده، بهروز مهری و روشن نوروزی برگزار می‌شود و همه‌ عکاسان آماتور و حرفه‌ای از سراسر جهان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

هفتمین نمایشگاه جایزه عکس مستند اجتماعی شید از 25 فروردین تا 3 اردیبهشت در گالری ممیز خانه هنرمندان ایران برپا خواهد بود.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 654733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =