فریادهای یک نماینده نزدیک به جبهه پایداری در صحن مجلس با واکنش انتقادی نایب رییس مجلس روبرو شد.

به گزارش خبرآنلاين، رسيدگي به بندهاي لایحه حفاظت، احیاء و مدیریت تالاب‌های کشور، موضوعي بود كه موجب شد تا پزشكيان و حاجي دليگاني با صدای بلند در صحن مجلس با هم صحبت كنند.

حاجي دليگاني نماينده نزديك به جبهه پايداري، در هنگام بررسي يكي از بندهاي اين لايحه، تلاش كرد تا با فرياد زدن از پزشكيان كه بر صندلي رياست مجلس تكيه زده بود، براي بيان اخطار رخصت بگيرد. او فرياد زد: آقاي رئيس اخطار دارم، اخطار...

پزشكيان هم در برابر فريادهاي دليگاني كه بدون ميكرفون هم بسيار رسا بود، به گفتن اين كلمه اكتفا مي‌كرد: «شنيديم»

اما اين پاسخ كوتاه پزشكيان سبب نشد كه دليگاني از خواسته خود صرف نظر كند و اين بار با فريادهاي بلندتري تكرار كرد:اخطار دارم آقاي رئيس ،‌اخطار دارم، اخطار...

پزشكيان در برابر اين فريادهاي ممتد دليگاني، با عصبانيت پاسخ داد:بگوييد مخالف صحبت كند، آقاي حاجي شنيدم،‌دوتا اخطار گوش داديم بگذاريد مخالف هم صحبت كند.

حاجي دليگاني باز هم قانع نشد و با فريادي بلندتر،گفت: گوش نمي‌دهيد.

پزشكيان هم كه گويا ديگر كاسه صبرش در برابر فريادهاي اين نماينده، لبريز شده بود، گفت: چرا گوش نمي دهم،‌يعني گوش ما كر است؟ بگذاريد مخالف حرف بزند.

سرانجام بعد از صحبت‌هاي مخالف به حاجي دليگاني فرصت داده شد تا در مخالفتش را بيان كند، نكته‌اي كه بعد مشخص شد، حاصل كم توجهي دليگاني است و اصلا از متن لايحه حذف شده است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =