۰ نفر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

دولت یازدهم توسط گمرک در جهت مبارزه با قاچاق برآورد کرده که تا پایان سال جاری پایانه های گمرکی مجهز به 19 دستگاه ایکس ری جهت بازبینی کالاهای ورودی خواهند شد.

بر اساس آنچه که مسعود کرباسیان، رییس کل گمرک ایران اعلام کرده بر اساس برآوردهای صورت گرفته 19 دستگاه ایکس ری علاوه بر 12 دستگاه ایکس ری کنونی در مرزهای تجاری کشور راه اندازی خواهد شد. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین این اتفاق در شرایطی رقم خواهد خورد که نمی‌توان فراموش کرد چهار سال پیش و در زمانی که دولت یازدهم کار خود را آغاز کرد فقط 5 دستگاه ایکس ری در گمرک های مرزی وجود داشت.

گفتنی است از 5 دستگاه ایکس ری آن زمان فقط 10 عدد عکس تهیه می شد که این تعداد در پایان عمر دولت یازدهم به بیش از 2000 عکس به صورت روزانه رسیده است. عددی که به مراتب بیشتر خواهد شد.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
    2 1
    مگر قاچاق تو گمرک است عزیز من یه سری به مرز های سردشت بانه پاوه بزنید ببینید در مرزهای غیر رسمی کولبرها هزار هزار نفر و هم چنین قاطرها هزار هزار چطور از مرزهای کاملا غیر قانونی دارند هزار ها تن شب و روز وارد می شود قاچاق در این کشور متاسفانه نهادینه شده و درباره ی توسعه حرف زدن به نظر می رسد فقط کلماتی از جنس رویا هستند