اداره کل بازرسی استانداری البرز در اطلاعیه ای آگهی تشکیل هیأت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان البرز را منتشر کرد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، بر اساس این اطلاعیه و در راستای اجرای تبصره 9 ماده 31 قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده 66 قانون تشکیلات و وظایف انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به اطلاع مردم شریف و متعهد استان البرز می رساند:
این هیأت به منظور حصول اطمینان از صحت و حسن جریان انتخابات در کلیه مراحل آن در چارچوب اصل حاکمیت قانون و با هدف صیانت از حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان آماده دریافت گزارش های مربوط به وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی از جمله موارد مشروحه ذیل با همکاری شما مردم شریف خواهد بود.
بر این اساس به اطلاع می رسد؛انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی از سوی کارمندان دستگاههای اجرایی در ساعات اداری،استفاده از وسایل و امکانات ادارات، شرکت های دولتی و شهرداری ها و ... برای هر یک از نامزدهای انتخاباتی،تبلیغات زود هنگام تلقی شده و قابل پیگیری است.
افراد می توانند هر گونه شکایتی را به نشانی دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات استان البرز به آدرس: کرج - جهانشهر- بلوار ماهان - استانداری البرز اعلام نمایند.
دو شمار تلفن: 34204092 و دورنگار: 34204098 پل ارتباطی این هیات بازرسی با مردم می باشد.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =