عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: ارائه طرح های فرهنگی با هدف ارتقاء سطح فرهنگ شهر راه گشای رفع بسیاری از مشکلات شهری است.تحقق امور فرهنگی اولویت مدیریت شهری کرج باشد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج سعید فیروزگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: در همین راستا طرح و برنامه های ارائه شده باید بر اساس موازین و مولفه های خاصی تهیه شود تا بیشترین کارایی و بهره وری به نفع شهر و شهروندان در عرصه های مختلف را داشته باشد.

وی، توسعه پایدار شهر و ارتباط این مقوله مهم با فرهنگ شناسی شهری را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: جاری شدن رویکرد فرهنگی و ایجاد ارتباط به منظور رسیدن به توسعه پایدار شهری نیاز به شناخت کامل مقوله فرهنگی و میزان تاثیر گذاری آن بر شهر دارد.

به گفته فیروزگاه تحقق امور فرهنگي و رسيدن به افق هاي ترسيم شده در اين حوزه اولويت مديريت شهري كرج اعم از شورا و شهرداري است كه برنامه ها بر مبناي آن تدوين مي شود.

اين مسئول در ادامه با اشاره به نقش شهرداري در اقدامات فرهنگي گفت: شهرداري همواره در اجراي اقدامات فرهنگي در نوك پيكان قرار گرفته و هر جا كار فرهنگي به خوبي انجام شود نقش شهرداري در آن موثر و پررنگ و برعكس اين قضيه نيز صادق است.

رئیس اسبق کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: جاری شدن رویکرد فرهنگی و ایجاد ارتباط به منظور رسیدن به توسعه پایدار شهری نیاز به شناخت کامل مقوله فرهنگی و میزان تاثیر گذاری آن بر شهر دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج پس از شناخت موضوع فوق می توان با برنامه ریزی و پیش بینی بودجه های مصوب نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در سطح شهر متناسب با پیش فرض های شناخته شده شهر اقدام کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =