ضربه خوردن سر هنگام تصادف بیشترین علت مرگ موتور سواران هنگام تصادف است که امیدواریم موتورسواران برای حفظ ایمنی و جان خود حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل که بمناسبت گرامیداشت 7 اردیبهشت روز ملی ایمنی و حمل و نقل در همایش موتور سواران شهر هیر سخن می گفت با اعلام این مطلب بر فرهنگ سازی و گسترش استفاده از کلاه ایمنی در بین موتور سواران تاکید کرد و افزود : ضربه خوردن سر هنگام تصادف بیشترین علت مرگ موتور سواران هنگام تصادف است که امیدواریم موتورسواران برای حفظ ایمنی و جان خود حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

مهندس علی رحمتی از کاهش 8 و 8 دهم درصدی تلفات جاده ای در سال 95 خبر داد و گفت : در سال گذشته 145 نفر در تصادفات برون شهری و روستایی جان خود را از دست داده اند که از این میزان 17 نفر موتور سوار و 15 نفر هم عابرین پیاده بودند که تلاش می کنیم با توزیع کلاه ایمنی در تمام شهرها و بخش ها شاهد کاهش تلفات موتور سواران باشیم.

وی با قدردانی از همکاری همه جانبه دستگاهها و کمیسیون ایمنی راهها در اجرای طرح های ایمنی و برنامه ریزی جهت کاهش تلفات اظهار امیدواری کرد با اجرای طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه و توزیع اقلام فرهنگی با شعارهای ایمنی در بین دانش آموزان در فرهنگ سازی کاهش تصادفات و رعایت قوانین گام های مهم و اساسی برداریم.

فهیمی معاون امور عمرانی استانداری اردبیل نیز با بیان اینکه اصلی ترین هدف برنامه های روز ملی ایمنی و حمل و نقل هدیه کردن سلامتی به مردم است تا با آرامش و امنیت به مقصد برسند گفت : همه باید تلاش کنیم با فرهنگ سازی ، رعایت کامل قوانین و بهره گیری از آموزش های لازم شاهد کاهش تلفات و تصادفات جاده ای باشیم.

در پایان این مراسم از طرف اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل به بیش از 100 نفر موتور سوار شهر هیر کلاه ایمنی اهدا شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =