مدیرکل آموزش پرورش مازندران گفت: همه ی جریانات سیاسی که امروز در کشور وجود دارند فرزندان نظام هستند و نمی توان افراد را هل داد و از نظام خارج کرد. همه به این نظام عشق می ورزند و تنها روش های مدیریتی متفاوت است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  مازندران؛ «سید علی قاسمی» با بیان اینکه انتخابات ۹۶ آخرین انتخابات بی نظیر دهه چهارم انقلاب است، اظهار داشت: این انتخابات کاملاً یک انتخابات رقابتی به شمار می آید که عملاً انتخاب دو شیوه تفکر و دو جریان بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران تغییر و توسعه را در برگه رأی می بیند، افزود: اگر چند میلیون نفری که پشت درهای حوزه های رأی گیری ماندند، می توانستند رأی دهند شاید میزان مشارکت به ۸۰ درصد هم می رسید.

قاسمی نتیجه انتخابات را رشد اجتماعی دانست و تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) با طرح جمهوری اسلامی به ما یاد داد که می شود انتقال قدرت از گروهی به گروه دیگر بدون آسیب انجام گیرد و مردم از طریق رأی می توانند به خواسته هایشان برسند.

مدیرکل آموزش پرورش مازندران با اشاره به اینکه انتخابات تمام شده و امروز همه فرزندان ایران هستیم، گفت: مهم ترین وجه انتخابات مشارکت و رشد جامعه است.

این مسئول همه ی جریاناتی که امروز در کشور وجود دارند را فرزندان نظام برشمرد و ادامه داد: نمی توان افراد را هل داد و از نظام خارج کرد. همه فرزندان این نظام هستند و به این نظام عشق می ورزند. تنها روش های مدیریتی متفاوت است.

قاسمی با اشاره به اینکه همه مطیع امر رهبری هستند، یاد آور شد: ما باید در درون با هم متحد و برادر باشیم و با مهربانی و عشق ورزی مشکلات را با کمک یکدیگر حل کنیم و نباید به این نگاه کنیم که هرکس به چه جناحی رأی داد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید دولت همه ملت است، بیان کرد: امروز هرکس با هر عقیده سیاسی باید با رعایت قانون و اخلاق در پی تحقق اهداف سازمانی و انجام وظیفه باشد.

این مسئول اعتماد را یک سرمایه برشمرد و اذعان داشت: اگر یکدیگر را باور کنیم و به هم اعتماد داشته باشیم به سرمایه ای دست می یابیم که این سرمایه بسیاری از مشکلات را کاهش می دهد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 671260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =