پایگاه وزارت ورزش و جوانان نوشت:معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که با سرپرست باشگاه پرسپولیس اختلافی نداشته و برکناری او صحت ندارد.

محمدرضا داورزنی،درباره مسائل مربوط به حامیان مالی دوباشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: بخشی از درآمدهای این دوباشگاه با کمک‌های مردمی از طریق سامانه هواداری است و قطعا وزارت ورزش درحوزه مربوط به تعیین و قرارداد با حامیان مالی ورود نمی‌کند و این موضوع در حیطه اختیارات مدیرعامل و هیئت مدیره است

وی درباره شایعات تغییرات در مدیریت باشگاه پرسپولیس افزود: با توجه به نتایج، دستاوردهای خوب و قابل توجه باشگاه پرسپولیس که حاصل زحمات بازیکنان، سرمربی، کادر فنی، هیئت مدیره، مدیرعامل و حمایت هواداران این باشگاه بوده است، سیاست کلی وزارت ورزش و جوانان حفظ و ابقای علی اکبر طاهری در رأس این باشگاه است و ما همچنان از او در مدیریت پرسپولیس حمایت می‌کنیم.

داورزنی با رد شایعه اختلاف با علی اکبر طاهری تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیاست و در شرایط حساسی قرار دارد و لازم است آرامش کامل در این باشگاه حکمفرما باشد، در شرایطی که فصل نقل و انتقلات در پیش است و به لحاظ مدیریتی باشگاه نیاز به اقدامات مدبرانه دارد، برخی با شایعه پراکنی قصد ضربه به پرسپولیس را دارند و لازم است در این زمینه هوشیاری های لازم وجود داشته باشد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 672215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 666666 A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    3 0
    سیاست این است تا طاهری بماند ، البته اگر از مطالبات خوش صرفه نظر کرده و با اسپانسری که ما میگوییم قرارداد ببندد تا تیم تحت حمایت ما یه موقع فکر نکنید استقلاله بی اسپانسر نماند ، در غیر این صورت او را به دلیل بیماری همسری ، خواهری یا چیزی استعفا میدهیم تا فرد مورد نظر بیاید . آقا تمومش کنید بعد خادم حالا شما میخواید تیمو نابود کنی
  • بی نام A1 ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    1 0
    تو که راست میگی