۰ نفر
۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۹

قدرت های ظالم سلطه گر در پی مخدوش سازی هویت انقلابی ایران اسلامی برآمده اند و هنوز به آن درک نرسیده اند که زبان تهدید مردم برای ملت سلحشور و زمان شناس ایران کارساز نبوده است.

ملت ما روز قدس امسال اقتدار ملی خود را در عرصه های سیاسی و نظامی به رخ جهانیان خواهد کشید و نشان خواهد داد هیچ اختلاف نظری در داخل مانع از دفاع همه جانبه از انقلاب و میهن شان نیست.

ملت صفوف خود را در مقابل بیگانگان سلطه گر متحد خواهد ساخت و در دفاع از حقوق مشروع خود و مقابله با زورگویان عزم خود را جزم خواهد کرد.

در شرایط موجود کشور همه نیروهای وفادار به میهن و انقلاب در کنار هم قرار دارند و هر ندای تفرقه آمیز صرفاً از بلندگوی دشمن انتشار می یابد.

دولت جمهوری اسلامی ایران به پشتیبانی این ملت بزرگ که با حضور 41 میلیونی خود در انتخابات اخیر تعلق خاطر خود را به سرنوشت ایران و ایرانی نشان داده و با تکیه بر توان و اقتدار نیروهای مسلح کشور از منافع ملی میهن صیانت خواهد کرد و همچنان که در عرصه های دیپلماسی توانست اتحاد نظام بین الملل سلطه را از هم بپاشد در عرصه دفاع از امنیت کشور نیز دشمنان را از دستیابی به مقاصدشان ناکام خواهد ساخت.

روز قدس روز دفاع از آرمان های عدالت طلبی و نجات انسان است و منحصر به ملت فلسطین هم نیست بلکه همه ملت های مستضعف به نوعی مورد حمایت مردم آزاده ایران قرار داشته اند.

همه باید به یاد داشته باشیم که شعار اصلی انقلاب اسلامی ما حول محور اتحاد ملت شکل گرفت و تحت هیچ شرایطی نباید مردم را از امیدهایی که بدان دل بسته اند مأیوس کرد. کشور مقتدر با حضور ملت متحد معنا پیدا می کند. فداکاری های نیروهای مسلح و هوشیاری و اقتدار آنها در صیانت از مرزهای جغرافیایی کشور در کنار آمادگی ملت برای حفظ آرمان های انقلاب و همراهی با دولت جمهوری اسلامی کارساز خواهد بود.

ایرانیان در روز قدس فریاد وحدت و همدلی را نه تنها در داخل مرزهای میهن بلکه در جهان اسلام سرخواهند داد و به اذناب غارتگران پیام روشنی از اتحاد مسلمانان بر علیه سلطه بر کشورهای اسلامی خواهند داد.

دولتی که می خواهد در دنیا با اقتدار ظاهر شود باید دولتی منسجم از درون باشد و مردم را در کنار هدف های استراتژیک خود همراه سازد و لذا اصلی ترین مؤلفه اقتدار و امنیت ملی ما، حفظ مردم در صحنه دفاع از کشور و ارزشهاست.

باشد که روز به روز شکوه وحدت ملت ایران جرأت طمع ورزی از بیگانگان فرصت طلب بگیرد و ایران عزیز در سایه مکتب اهل بیت(ع) و وحدت ملی و همدلی ایرانیان بیش از پیش روئین تن شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =