در جُنگ پایانی «هزار داستان» میزبان‌ها مهمان برنامه می‌شوند

برنامه «هزار داستان» که از ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه نسیم رفته در ۴قسمت پایانی خود میزبان هنرمندانی خواهد بود که در این ایام میزبان برنامه بودند و برنامه‌های پرمخاطبی را اجرا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در اولین قسمت از جنگ پایانی برنامه «هزار داستان» که امشب (5 تیرماه) روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، رضا رفیع در جایگاه مجری و الهام پاوه‌نژاد و بهرام عظیمی در جایگاه میهمانان قرار می‌گیرند.

رضا رفیع طنزپرداز و نویسنده در هفتمین قسمت از «هزار داستان» داستان‌هایی را روایت کرده بود که پایانی شیرین و غیر قابل باور داشتند.

بهرام عظیمی کارگردان و انیماتور، مجری سومین قسمت از برنامه «هزار داستان» بود و قصه انسان‌هایی را روایت کرد که سخت‌کوشانه در برابر حوادث تلخ زندگی ایستاده‌اند.

الهام پاوه نژاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون نیز در بیست و سومین قسمت از این برنامه به عجيب‌ترين شغل‌هاي ايران و روایت داستان‌هاى سرمانورچی قطار، كار در ارتفاع، عكاس خبری در حمله داعش به مجلس و کولبرها پرداخت.

میهمانان در این جُنگ پایانی درباره خودشان، برنامه «هزار داستان» و ماه رمضان به گپ و گفت می‌نشینند.

همچنین در این 4 برنامه یک بخش به اجرای موسیقی زنده اختصاص دارد که نخستین شب با اجرای گروه «دنگ شو» خواهد بود.

«هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و مریم نوابی‌نژاد در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت۶۰دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و تکرار آن ساعت‏‎٠١:٠٠ بامداد، ٠٨:٣٠ و ‏‎١٣:٣٠ روز بعد خواهد بود.

مشاور کارگردان در این مجموعه سیاوش صفاریان‌پور است و تیتراژ پایانی این برنامه را گروه «پالت» اجرا کرده‌اند.

 58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =