۰ نفر
۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۰

آرسنال امیدوار به کسب افتخاراتی بیشتر در فصل جدید فوتبال انگلیس است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ‹‹ برای داشتن یک فصل رویایی الان وقت آن است که با باشگاه آرسنال قرارداد امضا کنید! ››این جمله‌ای است که این روزها از زبان طرفداران امیدوار آرسنال شنیده می‌شود. طرفدارانی که فصل آینده نیز آرسن ونگر را روی نیمکت تیم خود می‌بینند، اما به واسطه تحرکاتی که باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات انجام می‌دهد به آینده امیدوار شده‌اند.

تیمی که طی چند سال گذشته در کسب قهرمانی لیگ‌برتر و موفقیت در یو‌سی‌ال ناموفق بوده، حالا دست روی چندین ستاره مطرح گذاشته تا فضای حاکم بر لندن را به سود خود عوض کند. آرسنالی‌ها در ابتدای نقل‌وانتقالات الکساندر لاکازت را از لیون با میلغ ۵۳ میلیون یورو جذب کردند. مهاجمی که حضورش در لندن باب میل طرفداران آرسنال بود. مسئولان باشگاه در ادامه تحرکات خود این بار سه ستاره تازه روشن شده را نشانه گرفتند. نبی کیتا، هافبک تیم لاپزیک، یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها برای پوشیدن لباس آرسنال است.

در صورتی که ام‌باپه و لمار نیز از اهداف اصلی ونگر و مسئولان باشگاه به شمار می‌آیند. دو بازیکنی که در موناکو بازی می‌کنند و اتفاقا ام‌باپه خواهان زیادی دارد. البته که مسئولان باشگاه آرسنال دیروز پیشنهادی ۸۰ میلیون یورویی برای لمار مطرح کرده‌اند. رقمی که امیدواری توپچی‌ها را زیاد کرده و در مقابل تعجب بسیاری از اهالی فوتبال را برانگیخته است. 

 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =