از بازداشت چند مداح به جرم جاسوسی تا مرگ گردشگران در آب‌های خروشان دِز/ پربازدیدترین‌های ۳۰ تیر

در ۳۰ تیر، پربازدیدترین اخبار به بازداشت چند مداح به جرم جاسوسی اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین خبر به فرزندان رهبر انقلاب در مراسم چهلم همسر آیت‌الله علم‌الهدی اختصاص داشت. پس از آن، خبر توئیتری یک نماینده از بازداشت چند مداح به جرم جاسوسی برای اسرائیل پربازدیدترین مطلب بود و همچنین اولین واکنش امام جمعه کرمان به حاشیه‌های استعفایش توانست رکورد مخاطبان رابشکند.

در پربازدیدترین خبر سرویس اقتصادی بانک مرکزی شرایط جدید صدور دسته چک را ابلاغ کرد.  همچنین ۳ دلیلی که پرداخت زیان‌سپرده‌گذاران غیرمجازها را سخت کرد توانست رکورد بازدیدها را بشکند. همچنین خبر اینکه احمدی‌نژاد می‌گفت بنده مدیر آب هستم بازدید زیادی را داشت.

در پربازدیدترین خبر سرویس فرهنگ و هنر عنوان شد خواننده گروه لینکین پارک درگذشت .  همچنین عنوان شد نوید محمدزاده از قربانی اسیدپاشی اصفهان نوشت. امروز  رقابت داغ فیلم‌های روی پرده با اکران «ساعت ۵ عصر» هم پربازدید بود.

در سرویس جامعه، انتشار تصویری از  دره کول خرسان دزفول؛ محل حادثه گردشگران رفتینگ و مرگ دو نفر پربازدید بود. پس از آن، روایت نیویورکر از مریم میرزاخانی مخاطب زیادی را به خود اختصاص داد. همچنین برای مردم مهم بود بدانند اعضای شورای شهر به کدام گزینه‌های شهرداری تهران رای دادند؟

در سرویس بین‌الملل، خبر فراخوانده شدن کاردار کویت به وزارت خارجه ایران  بازدید زیادی داشت و پس از آن هم ترامپ در خبر پربازدیدی عنوان کرد به برنامه مخوف سازمان سیا در سوریه پایان می‌دهد.

شهروندان هم در سرویس طنز اعلام کردند آقای روحانی روی من حساب نکن.


57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
    3 0
    چه شود؟