آشنایی صنعتگران شهرک صنعتی بروجرد با بازار های فرابورس و بورس کالا

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با بازار های فرابورس و بورس کالا جهت صنعتگران شهرک صنعتی بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، بختيار رازاني اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی صنعتگران با بازارهاي جديد مالي و نحوه حضور واحدهاي صنعتي در فرابورس و بور س کالا و روش هاي جديد تامين مالي می باشد.
وی افزود: شركت شهرك هاي صنعتي تامين مالي واحدهاي صنعتي را يكي از اولويت هاي خود مي داند و در اين راستا خدمات حمايتي خود را جهت آشنايي مديران و مشاورين با نحوه ورود به بازارهاي جديد مالي از طريق واگذاري سهام آغاز کرده است.
رازانی گفت: این دوره آموزشی طی یک روز و به مدت 8 ساعت جهت صنعتگران شهرک صنعتی بروجرد برگزار شد.
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان اضافه کرد: در این دوره آموزشی از اساتید مجرب استفاده و جزوات و متون آموزشی به تعداد لازم ارایه و در پایان به شرکت کنندگان که تعداد 19 نفر بودند گواهی پایان دوره اهداء شد.
وی گفت: در كشورهاي توسعه يافته صنعتي بانك ها يكي از روش هاي تامين منابع مالي محسوب مي شوند و اين كشورها راهكارهاي ديگري چون بورس، فرابورس، بورس کالا، نهادهاي تامين سرمايه و.... را نيز در دستور كار خود قرار داده اند.

بختیار رازانی اظهار داشت: همچنین واحدهاي صنعتي كه تمايل جهت ورود به اين حوزه را دارند مي توانند به واحد صنايع كوچك شركت مراجعه و درخواست خود را جهت ارائه مشاوره هاي لازم ارائه کنند.

 

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =