۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در همدان به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار همدان گفت: به‌زودی ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه با حضور معاون اول رئیس جمهور در همدان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمدناصر نیکبخت، استاندار همدان که در دیدار با کارگزاران حج سخن می گفت به اعلام مطلب فوق افزود: هزار میلیارد تومان طرح آماده افتتاح در استان بزودی با حضور دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.

وی با اعلام اینکه 3 بیمارستان، 110 پروژه بهداشت و درمان و طرح های مهم بخش خصوصی در این افتتاح ها قرار دارد، خاطرنشان کرد: راه آهن به استان رسید و رسیدن ریل را باید جشن می گرفتیم وگرنه راه آهن هم به این طرح ها اضافه می شد.

نیکبخت با یادآوری اینکه من به هر قولی که داده ام باید عمل کنم، اظهار داشت: به خبرنگاران گفته بودم که اولین مسافران قطار خواهند بود و گروهی با قطار به مشهد رفتند و باقی قولی را که داده ایم را نیز انجام خواهم داد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در روزهای اول درباره راه آهن و فرودگاه قول داده بودم که هر دو الآن در حال خدمات رسانی هستند، افزود: امسال برای ما حضور در حج، شرایطی استثنایی دارد که باید خیلی مراقبت و مواظبت داشته باشید تا بهانه ای به دست دشمنان ندهیم.

وی تاکید کرد: اینها عصبانی هستند، زیرا می بینند که ایران قدرت اول منطقه است و دسیسه های بسیاری که ساخته اند مانند داعش و ... در تضعیف ایران اثری نداشته است.

نیکبخت، همدان را در حوزه دین و دانش همیشه سرآمد دانست و گفت: باید قدردان همت مردم بود و از هیچ کاری برای خدمت شایسته تر به مردم کوتاهی نکرد.

وی حضور با درایت مردم در انتخابات 96 و رای قاطع به دکتر روحانی را بسیار پر معنی اعلام کرد و افزود: مردم بیشتر از انتخابات سال 92 به دکتر روحانی رای دادند، با آنکه دولت تدبیر و امید عملکرد خوبی داشت و درباره کارهایی هم که باید انجام شود از سوی رقبا، مانور زیادی انجام شده بود.


استاندار همدان یادآور شد: بزرگ نمایی بعضی مشکلات و اعلام آنها توسط رقبا به عنوان نقطه ضعف دولت، مطرح شد، اما مردم با در نظر گرفتن شرایط و با انصاف در انتخابات، به دکتر روحانی رای دادند و ایشان را به عنوان رئیس جمهور دوازدهم انتخاب کردند.

وی در آخر تصریح کرد: امیدواریم دولت دوازدهم, دولت کار باشد و با کار و تلاش بتواند پاسخ مناسبی به مردم بزرگ ایران بدهد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =