سفر تریلی سیار مرکز تئاتر کانون پرورش فکری از دیروز و از شهرستان ماکو در شمالی ترین نقطه استان آذربایجان غربی و با حضور گرم و پرشور کودکان و نوجوانان آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سفر یک هفته ای تریلی سیار مرکز تئاتر کانون پرورش فکری از دیروز و از شهرستان ماکو در شمالی ترین نقطه استان و با حضور گرم و پرشور کودکان و نوجوانان آغاز شد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی در حاشیه آغاز اولین روز نمایش گفت: این تریلی سیار نمایش "شکارچی و پرنده" را بمدت یک هفته و در ۸ شهرستان ماکو، شوط، پلدشت، چایپاره، چالدران، خوی، سلماس و ارومیه در آذربایجان غربی را برای کودکان و نوجوانان به نمایش خواهد گذاشت و بعد از پایان یک هفته نمایش رهسپار استان کردستان خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: امسال، سومین سالیست که تریلی سیار مرکز تئاتر کانون بصورت مستمر در استان به اجرای نمایش می پردازد که امسال تعداد روزهای نمایش از ۳ روز به ۷ روز افزایش یافته است.
مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی تصریح کرد: کانون از سال گذشته با هدف توجه به مناطق حاشیه و محروم، عملکردش را بسوی این مناطق سوق داده است

حمید مردمی کارشناس نمایش سیار مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کشور نیز در شهرستان ماکو و به خبرنگاران گفت: نمایش شکارچی و پرنده است که برای بچه های این استان اجرا میشود که اجرای این نمایش را یک گروه ۶ نفره عهده دار است.
وی خاطر نشان کرد: این نمایش با محوریت دوست داشتن طبیعت و حیوانات است.

شایان ذکر است در اولین روز اجرای نمایش و در بوستان امام خمینی شهرستان ماکو، حضور گرم و پرشور کودکان و نوجوانان بهمراه خانواده های خود از نکات مهم و قابل توجه به شمار رفت که این حضور می تواند اجرای برنامه های فرهنگی و نمایشی کانون را در سراسر ایران استمرار بخشد.

گزارش: سینا افشاریان | عکاس: امیرحسین ملازاده

48

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =