راز حاشیه به‌وجود آمده در تیم‌ملی والیبال از زبان سیدمحمد موسوی/ از کاه، کوه ساختند

محمد موسوی می‌گوید: «در جریان به وجود آمده نه من مقصر بودم و نه عادل.هیچ بی احترامی هم به هم نکردیم.»

مهری رنجبر: بدون شک باورش برای خیلی ها سخت است که حالا می بینند عادل غلامی و محمد موسوی با هم اختلاف دارند.از روزی که عادل قهر کرد و از تیم ملی اخراج شد جواب هیچ خبرنگاری را نداده است.شاید به همین دلیل هم باشد که حالا خیلی ها قضاوت می کنند و می گوید:«سید هم مقصر است،مقصر شماره یک!»آنها بر این عقیده هستند که چرا او پشت رفیق چند ساله اش نایستاد و از عادل طرفداری نکرد؟اما وقتی با موسوی حرف می زنی او دلایلی می آورد که اگر به گوش منتقدان برسد شاید قانع شان کند.«واقعا نمی دانم باید چیزی باید بگویم؟مقصر؟من مقصر نبودم.کاری هم نکردم که درگیری بین ما به وجود بیارد.بدون تعارف می گویم در ماجرای که بین من و عادل به وجود آمد تقصیری نداشتم.»

پس خودت را از هرگونه درگیری مبرا می کنی؟
اصلا اتفاق خاصی نیفتاد که بخواهد سرانجامش به اینجا کشیده شود.در بعضی از رسانه ها خواندم که نوشته بودند دیگری و مشاجره و بحث با صدای ناهنجار و بلند.باور می کنید وقتی عادل رفت من تعجب کردم؟فکر می کنم از جای دیگری ناراحت بود.

دوست داری خودت ماجرا را تعریف کنی؟
واقعا ماجرایی نبود.فکر می کنم سوء تفاهمی سر تعویض به وجود آمد.نوبت من نبود به زمین بروم و یک اتفاقی شبیه به این.باور کنید از این هم ساده تر بود.یک دفعه عادل رفت و کولاکوویچ هم تعجب کرد!او می گفت تا به حال چنین صحنه ای را ندیده است.

اما خیلی ها از این نوشته اند که کار حتی به درگیری فیزیکی هم کشیده شده است.
واقعا متاسفم.ما حتی بحث هم نکردیم چه برسد به اینکه درگیر شویم.از این دست اتفاق ها در ورزش زیاد می افتد اما نه من به عادل بی احترامی کردم نه او به من.تیتر بعضی ها را که می خواندم خنده ام می گرفت.از کاه،کوه ساختته بودند.خود شما مگر در سالن نبودید؟درگیری ایجاد شد؟

حالا فکر می کنی دوباره شرایطی فراهم شود که عادل به تیم ملی برگردد؟
من نمی دانم.اما فکر می کنم یک راهی را شروع کرده ایم و برای موفقیت به تک تک مهره هایمان نیاز داریم.همه به درد تیم ملی می خورند.مثل ليگ جهاني كه هفته اول من نبودم و هفته آخر عادل. از طرفي قرار نيست ما تا آخر عمر در واليبال بازي كنيم. بالاخره بايد جوان‌ترها كم‌كم جاي ما را بگيرند.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 693575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =