۰ نفر
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

تسنیم نوشت: منتخب شورای پنجم شهر ارومیه از انتخاب دوباره محمد حضرت‌پور بعنوان شهردار این شهر خبرداد.

محمدرضا علیزاده امامزاده با تشریح جلسه اخیر شورای شهر پنجم ارومیه که در ارتباط با انتخاب شهردار برگزار شد، اظهار داشت: براساس بخشنامه نخستین وظیفه شورای شهر جدید تعیین تکلیف پست شهرداری است.

وی افزود: به این منظور ۲۶ گزینه پیشنهادی توسط اعضای شورای شهر پنجم در صحن شورا مطرح شد و از میان این ۲۶ نفر ۱۴ نفر به سبب اینکه مدرک تحصیلی آنها متناسب با درجه ۱۱ شهرداری ارومیه نبود رد صلاحیت شدند و ۳ نفر دیگر هم به علت مواردی چون کهولت سن و بازنشستگی شرایط لازم را برای تصدی پست خطیر شهرداری پیدا نکردند.

علیزاده امامزاده گفت: رأی گیری بین ۹ نفر باقیمانده انجام گرفت و نظر بر این شد که افرادی که بتوانند بیشتر از ۵ رأی کسب کنند برنامه‌ای برای اداره شهر ارائه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: از میان این ۹ نفر، حضرت‌پور ۹ رأی، شریف‌نژاد ۳ رأی، محمودی ۳ رأی و بقیه دوستان حداکثر یک رأی به‌دست آوردند اما برای اینکه شک و شبهه‌ای پیش نیاید از شریف نژاد و محمودی نیز خواسته شد تا برنامه خود را ارائه دهند.

منتخب شورای پنجم شهر ارومیه اظهار داشت: در جلسه بعدی شورا که پس‌ از همین جلسه برگزار شد، حضرت‌پور از عملکرد خود در دوره چهارم دفاع و برای دوره بعدی برنامه مدونی ارائه کرد اما شریف‌نژاد و محمودی هر کدام به دلایلی موفق به ارائه برنامه نشدند که تصمیم حاضرین در شورا بر این شد که تا پنجشنبه همین هفته نیز به آن‌ها فرصت داده شود.

وی اذعان کرد: در نهایت پیش‌بینی می‌شود که با توجه به اقبال عمومی مردم و اعضای شورای شهر به ابقای محمد حضرت‌پور در پست شهرداری ارومیه وی یکم شهریورماه به‌طور رسمی به‌عنوان شهردار ارومیه معرفی شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =