نماینده ارومیه در واکنش به طعنه لاهوتی که به گلابی خوردن او در جلسه رأی اعتماد اشاره داشت،‌ پاسخ داد: من این کار را کردم تا رییس جمهور و وزیر جهاد بدانند جلوی ورود میوه خارجی را بگیرند. این کار را عمدا کردم و می‌دانستم یک سری فضول هستند!

به گزارش خبرآنلاين، لایحه مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی (اعاده شده از شورای نگهبان) يكي از موضوعاتي است كه در دستور كار جلسه علني امروز- سه شنبه،‌31 مرداد- مجلس جاي گرفت.

هنگامي كه مهرداد لاهوتي در رابطه با اين موضوع در حال صحبت بود، گويا نادر قاضي پور با حضور در جايگاه هيات رئيسه مانع شد تا پزشكيان- كه رياست مجلس را برعهده داشت-  به صحبت‌هاي لاهوتي گوش كند. لاهوتي چندين بار با مخاطب قرار دادن پزشكيان تلاش كرد تا توجه او را به خود جلب كند اما زماني كه اين خواسته ممكن نشد، او با خنده با قاضي‌پور گفت: آقای قاضی پور! یک گلابی خوردید... حالا بگذارید من حرف بزنم.

اين جمله لاهوتي باعث شد تا قاضي پور از هيئت رئيسه بخواهد كه براساس آيين نامه در تذکري پاسخ لاهوتي را بدهد. او گفت: آقای لاهوتی گاهي ناروا تهمت می زنند! همکاران عزیز! آذربایجان منبع تولید میوه است اما ميوه را کیلويي هزار تومان هم از مردم نمي خرند. من این کار- گلابي خوردن در جلسه رأي اعتماد- را کردم تا رییس جمهور و وزير جهاد بدانند جلوي ورود ميوه خارجي را بگيرند. اين كار را عمدا كردم و مي دانستیم یک‌سری فضول هستند، فضول ها هم عكس مي اندازند! من نوكر كشاورزان هستم. نه رانت خوردم و نه اختلاس كردم. فقط از كشاورزان دفاع كردم.

در بخشي از جلسه امروز مسعود پزشکيان نايب رئيس مجلس اصلاحيه‎اي را در مورد راي گيري براي کابينه قرائت کرد. به گفته وي در روز راي گيري، آرا اخذ شده آخوندي،‌ 188 راي موافق، 75 مخالف و 14 ممتنع اعلام شده بود. در جمع اينها در نگارش اشتباه صورت گرفته است. ايشان 198 راي موافق و يك راي باطله داشتند. باقي آرا هم به همان شكل قبل است

27217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =