با هم مروری بر مهم‌ترین اخبار فناوری اطلاعات ایران در شامگاه چهارشنبه 1 شهریور 1396 می‌کنیم.

خبرآنلاین:

شماره 1- آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به اینکه باید براساس برنامه ششم ۹۵۰ هزار شغل در سال ایجاد شود، گفت: 100 هزار شغل باید در زمینه فناوری اطلاعات باشد که ما باید برای تحقق این هدف برنامه ریزی کنیم.

شماره 2- سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از تشکیل کمیته ویژه برای تعیین چارچوب نظام‌مند حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خدمات حوزه ICT به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

شماره 3- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با رییس و اعضای هیات علمی دانشکده پست و مخابرات، گفت: نقش شما در به روز رسانی سطح دانش مجموعه وزارت ارتباطات حایز اهمیت است که در سطوح مدیریتی نیز باید این آموزش ها انجام شود.

شماره 4- مهندس آذری جهرمی در دیدار سرپرست و مدیران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به سیاست کاهش تعرفه ها ، گفت: در بحث تعرفه ها، باید نظام تعرفه مناسبی تدوین شود به طوری که برای خدمات ثابت بازار رقابتی شده و همچنین حجم بازار بزرگ شود و در یک فرایند زمانی مناسب در بازارهای رقابتی، به سمت آزادسازی تعرفه‌ها، حرکت کنیم.
وی تصریح کرد: تعدیل در تعرفه خدمات مختلف باید به صورتی باشد که در حوزه تلفن همراه و ثابت اپراتورها به سمت باندل کردن صوت و دیتا پیش روند و تعادل در تعرفه خدمات صوتی و داده مد نظر قرار گیرد.
مهندس آذری جهرمی در ادامه به ساماندهی وضعیت فروش بسته های اینترنتی و بحث کم فروشی خدمات، اشاره کرد و گفت : لازم است، کمیته ای ویژه برای بررسی این موضوع و رعایت حقوق مصرف کننده ها تشکیل شود .

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =