شهروندان غرب تهران و ساکنان جوار خط آهن تهران-تبریز از مشکلات حریم این خط، گلایه دارند و شهرداری منطقه هم پاسخ آنها را داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسایل و مشکلات منطقه حریم خط آهن تهران-تبریز که در محدوده شهرداری منطقه 17 تهران قرار دارد، چند بار از سوی سرویس مشکلات مردم پیگیری شده بود.
اخیرا هم شهروندان این منطقه از نامناسب بودن حریم خط آهن مزبور انتقاد کرده اند. از جمله احمدی در این باره نوشته: سلام. من چندبار پیام گذاشتم ولی کسی گوش شنوا نداره. خط راه آهن تهران تبریز درست شدنی نیست. شهرداری اونجا رو مثلا درست کرده ولی وقتی به خیابان آزادی مراجعه کنی با اینکه ساختمون شهرداری منطقه17 هم اونجا هست، ولی خیابون داغونه. زن وبچه مردم از وسط یه عالمه آت و آشغال رد میشن. جای راه رفتن نیست. به شهرداری هم که مراجعه می کنم جواب درستی نمیدن. موش اونجا غل میزنه. موشهایی که هر کدوم اندازه یه گربه هستن. از بس کثیف و بهم ریخته س. هیچ کس نیست که به درد ملت رسیدگی کنه؟

جوابیه شهرداری منطقه 17 تهران
بسمه تعالی
سلام علیکم
ضمن احترام و تقدیر از شهروند محترم منطقه 17، به استحضار می رساند حدود سه کیلومتر از حریم ریلی راه آهن تهران تبریز در منطقه 17 قرار دارد که از بزرگراه آیت الله سعیدی آغاز شده و تا میدان شهدای مدافع حرم (سوزنبان) ادامه دارد. در این محدوده در اردیبهشت ماه سال جاری و به همت مدیریت شهری این منطقه ساماندهی موقت صورت گرفته و در تمامی مسیر - که شامل محدوده مورد نظر شهروند محترم نیز می گردد- به طور یکسان اقداماتی انجام شده که می توان به «تسطیح محیط، پخش شن بادامی،ایجاد فضای سبز و گلکاری حاشیه ای » اشاره کرد. همچنین اقدامات مربوط به تنظیف، جمع آوری پسماند و نگهداشت سطح محدوده به صورت متناوب و مرتب در طول شبانه روز اجرا شده و در تمامی مسیر حریم از تخلیه خاک و نخاله جلوگیری شده و برای ایمن سازی سطح حریم و معابر اطراف کلیه امور مربوط به اصلاح هندسی معبر و ایجاد پیاده راه برای تسهیل عبور و مرور صورت گرفته است. گفتنی ست که برای جلوگیری از رشد و نمو جانوران موذی خصوصا موش، طعمه گذاری و تله گذاری صورت گرفته و از طریق نصب بنر و نشانگر به شهروندان محترم اطلاع رسانی شده است.
علی ایهاالحال محدوده مورد اشاره شهروند گرامی مورد بازرسی مجدد قرار گرفته و هرگونه مشکلی در این زمینه رفع گردیده است.
رییس روابط عمومی شهرداری منطقه 17

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =