نفس های آخر ترافیک در البرز/ مذاکره استاندارالبرز با وزار برای تکمیل آزاد راه شمال و تکمیل پروژه

نماینده عالی دولت در استان از مذاکره با معاون رئیس جمهور و وزرا برای تکمیل آزاده راه شمال و پروژه شهید همت خبر داد و گفت: با بهره برداری از این طرح ها تا چند ماه آتی،گشایشی از بارترافیکی که البرز این سالها متحمل بوده است،صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، «محمدعلی نجفی» با اعلام این خبر گفت: البرز به ویژه کلانشهر کرج و شهرستان فردیس، طی این سالها به جهت حجم بالای ترددها از 14 استان،بیشترین بار ترافیک را متحمل شده و سنگین،نفس می کشیده است.
گشایش آزادراه شمال و ادامه همت طی 8 ماه آینده
وی در ادامه با اشاره به مذاکرات انجام شده با مسئولان ارشد کشور در این رابطه افزود: رایزنی ها و مذاکرات لازم را در این خصوص با دکتر جهانگیری معان محترم رییس جمهور، آقای سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور و دیگر وزرا داشته ام، تا آزاد راه شمال و بزرگراه همت به صورت ویژه تکمیل شود و طی 8 ماه آینده هر دو بخش زیربار ترافیک برود.
بسترهای گردشگری از 20 میلیون گردشگر در البرز پیش بینی می شود
استاندار البرز با اشاره به توسعه زیرساخت های گردشگری در استان افزود: به موازت تکمیل راه ها، زمینه اقامت 20 میلیون مسافر در کنار تردد کنندگان ثابت از مسیرها پیش بینی خواهد شد.
بیان اینکه با آغاز بکار شهرداران طرح های توسعه شهری نیز با سرعت بیشتری پیگیری و اجرا خواهد شد،گفت: برای کاهش آلودگی هوا نیز بسته خدمتی را پیش بینی کرده ایم.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =