به زودی اپلیکیشن‌ها کلمات شما را به زبان‌های دیگر ترجمه می‌کنند، آنهم پس ازشنیدن دستورات صوتی‌تان!

 

به گزارش خبرآنلاین، هرچند فرایند ایجاد مصنوعی صدای انسان چیز جدیدی نیست اما استارتاپ BabelOn در حال کار روی نوع جدیدی از این فناوری است تا صدای مختص شما را به زبانی دیگر ترجمه کند، حتی اگر شما به زبان اصلی خودتان هم صحبت نکنید.

این کمپانی با نرم افزار ساخت خود در کنار سخت افزار ادیت شده قادر شده است صدای شما را آنالیز کرده و سپس از روی آن گفتار صوتی درست کند و این فرایند گفتارسازی می‌تواند با زبانی غیر از زبان شما هم تولید شود.

ابتدا به ساکن قرار است این ایده برای ترجمه هم زمان واژه‌های شما هنگام انجام گیم آنلاین یا روی اسکایپ بکار گرفته شود. البته مایکروسافت روی اسکایپ چنین کاری را کرده است اما استارتاپ BabelOn قول داده است این کار دقیقا با صدای خود شما انجام شود و نه صدای پیش فرض تعریف شده روی نرم افزار که معمولا توسط کورتانا یا مثلا سیری در اپل انجام می‌شود.

یکی از کارهای تعریف شده دوبله فیلم‌های سینمایی است اما در نهایت با اعمال این فناوری روی اپلیکیشن‌های مختلف به زودی شاهد انجام عملیات‌های مختلف برای ادیت عکس و فیلم خواهیم بود.

بر این اساس روزی شاهد فتوشاپ صوتی خواهیم بود که کاربر با گفتن دستورات صوتی تعریف شده با صدای خود، کار ادیت عکس به صورت خودکار انجام می‌شود.

 

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =