اگر پیش‌تر سامسونگ دوست داشت سر به تن اپل نباشد، سال 2018 بدون اپل بخش اعظمی از سود خود را در بخش تراشه‌های موبایل و همچنین نمایشگرهای اولد موبایل از دست خواهد داد.

 

به گزارش خبرآنلاین، سایت Investor کره نوشت تراشه‌های 2018 برای آیفون و آی پد را سامسونگ برای اپل خواهد ساخت و بدین ترتیب مغز محصولات کلیدی اپل با دستان سامسونگ ساخته می‌شود.

همچنین بخشی از نمایشگرهای اولد را نیز علاوه بر ال جی ممکن است سامسونگ برای اپل تولید کند و بنابراین دو دشمن قدیمی بدون یکدیگر نخواهند توانست ادامه راه بدهند. در حال حاضر نمایشگر‌های اولد اپل برای آیفون 8 که دو ماه دیگر رونمایی می‌شود، توسط سامسونگ تولید می‌شود و ساخت تراشه‌های 7 نانومتری توسط سامسونگ برای تراشه A12 اپل در کنار نمایشگرهای اولد می‌تواند وابستگی این دو کمپانی را به یکدیگر بیش از پیش کند و دشمنی را به دوستی پایدار تبدیل کند.

از آیفون 6 به بعد اپل تصمیم گرفت تراشه‌های خود را به دست سازنده تایوانی، TSMC بسپارد اما از سال آینده سامسونگ نقش اصلی را ایفا خواهد کرد.

ساخت کارخانه‌های جدید سامسونگ برای افزایش تولید نمایشگرهای اولد موبایل و همچنین خرید ماشین‌های فوق پیشرفته برای تولید تراشه‌های 7 نانومتری حکایت از گره خوردن سرنوشت بیزینسی اپل و سامسونگ دارد و بنابراین سال 2018 مغز آیفون 9 از تراشه A12 ساخت سامسونگ خواهد بود.

5656

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =