30هزار جلد کتاب بین مدارس استان لرستان توزیع شد

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش لرستان از توزیع 30هزار جلد کتاب ین مدارس استان خبر داد و گفت: خیرین هم در سال تحصیلی گذشته 20هزار جلد کتاب به مدارس اهداء کردند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،عنایت صادقی در حاشیه دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد از نمایشگاه کتاب دبیرستان دخترانه رضوان با اعلام این خبر افزود: 560میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح ۵۰هزارمدرسه، ۵۰هزارنمایشگاه در نظر گرفته شده که در هفته کتاب و کتابخوانی این نمایشگاهها در مدارس برگزار می شود.

وی به همایش تجلیل ازکتاب خوانان برتر هم اشاره کرد و گفت: سرانه کتاب در استان هفت جلد است و تلاش می شود تا این سرانه با استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت خانواده ها ارتقاء پیدا کند.

صادقی تجهیز کتابخانه ها را از دیگر برنامه های هفته کتاب عنوان کرد و افزود: به منظور انس بیشتر دانش آموزان با کتاب طرح ملی با من کتاب بخوان با همکاری و مشارکت کانون پرورش فکری در مناطق روستایی و محروم اجرا می شود و مربیان مجرب با هنرمندی کتاب های مفید را برای دانش آموزان می خوانند تا آنان را به مطالعه کتاب علاقمند کنند.

وی طرح ایستگاه مطالعه را در مدارس و ادارات از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت : این طرح با مشارکت نهاد کتابخانه های عمومی اجرا می شود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =