شهردار ارومیه بعد اتفاقات دیدار لیگ برتر والیبال گفت: تیم های تهرانی سوگلی فدراسیون هستند و فدراسیون بجای لیگ، دورهمی برگزار می کند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، محمد حضرت‌پور با اشاره به رای مغرضانه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در مورد اتفاقات دیدار تیم شهرداری اورمیه با پیکان تهران و عدم حضور شهرداری در دیدار با سایپا گفت: کمیته انضباطی با این رای نشان داد که همه چیز در سیطره تیم های تهرانی است و همه حربه ها برای اجحاف در حق تیم های شهرستانی مخصوصا تیم های شهر اورمیه و تبریز به کار گرفته می شود و امروز نیز در اعتراض به رای فدراسیون مقابل سایپا نیز حاضر نشدیم تا فدراسیون بدانند مردم آذربایجان زیر بار حرف زور نمی روند.

شهردار اورمیه گفت: همه مردم میدانند تیم های تهرانی مثل پیکان و بانک سرمایه سوگلی های فدراسیون هستند و حمایت های جانبدارانه فدراسیون از این تیم ها گواه این مدعاست. ما هم در دیدار مقابل سایپا حاضر نشدیم تا فدراسیون بجای لیگ دورهمی را با سوگلی هایش برگزار کند.

وی افزود: همگان دیدند که داور و ناظر دیدار چه بر سر تیم والیبال شهرداری اورمیه آوردند و تیم پیکان و کادرفنی و بازیکنان این تیم با شگردهای نخ نماشده بالاخره از زیر سنگینی باخت فرار کردند اما فدراسیون جور شکست سنگین پیکان را کشید و رای به پیروزی این تیم داد.

محمد حضرت‌پور تصریح کرد: با صدای رسا می گویم: من محمد حضرت پور شهردار اورمیه بعنوان کوچکترین و عاشق ترین هوادار والیبال این شهر با قدرت تمام کنار مردم آذربایجان ایستاده ام و به این رای بچه گانه و مغرضانه فدراسیون والیبال اعتراض خواهیم کرد و تا احقاق حقوق تضییع شده شهرم از تلاش دست برنخواهم داشت. امروز هم در کنار کادرفنی و بازیکنان تیمم ایستاده ام و کار آنها را در ترک زمین مقابل سایپا تایید می کنم تا فدراسیون بداند نباید مقابل مردم آذربایجان بایستد چون محکوم به شکست است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =