در ۲۷دی‌ماه، همچنان اخبار مربوط به ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پربازدید بود. امروز دفاتر نزدیکان آن مرحوم، پلمب شد.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین اخبار همچنان به مسئله ارتحال آیت الله هاشمی اختصاص داشت. روایت یک نماینده مجلس از علت فوت آیت‌الله هاشمی که گفت: موقع شنا همه را از استخر بیرون می‌کردند بسیار پربازدید بود. پس از آن اعلام شد که دفتر یاسر هاشمی و مشاوران مرحوم آیت‌الله هاشمی پلمپ شده است. خبر پهپاد وارد شده به منطقه ممنوعه که با شلیک پدافند هوایی بیت رهبری منهدم شد هم یکی از اخبار پربازدید امروز بود.

برای مخاطبان سرویس اقتصادی مهم بود بدانند قیمت خرید آپارتمان ۵۰ تا ۱۰۰ متری در تهران چند است. همچنین زمزمه قرارداد جدید ایران با بنز برای این بخش از مخاطبان ما جذاب بود. ولی بالاخره کسی نفهمید خط فقر چقدر است؟

در سرویس فرهنگ و هنر اعتراض گسترده به نیکول کیدمن و واکنش این بازیگر بسیار خبرساز بود. پس از آن آیت‌الله جوادی ‌آملی اعلام کرد: آیت‌الله رفسنجانی نشان‌ داد می‌توان عمری درست زندگی کرد و هر رنجی را تحمل کرد. همچنین عکس یادگاری با ماشین هشت میلیاردی فیلم «فراری» خیلی جلب توجه کرد.

توضیح وکیل خانواده هاشمی درباره پلمب دفتر مشاوران آیت‌الله در مجمع یکی از پربازدیدترین اخبار سرویس اجتماعی بود. سخنان وزیر بهداشت هم که گفت: دعوت آیت‌الله هاشمی از من برای کاندیداتوری کذب محض است بسیار پربازدید بود. نظر مخاطبان خبرآنلاین درباره ناکام ماندن برنامه‌های کنترل آلودگی‌هوا هم جالب بود. آنها پرسیدند: کدام برنامه!؟

یک تحلیل گر بین الملل هم اعلام کرد روسیه با کارت سوریه مشکلاتش با اروپا را حل می‌کند.  اظهارات تند ترامپ؛ از ابلهانه خواندن برجام تا بی‌مصرف خواندن ناتو و حمله به مرکل هم بسیار پربازدید بود.

در سرویس فناوری اطلاعات هم وزیر ارتباطات اعلام کرد:  طرح رجیستری موبایل از بهار ۹۶ آغاز می‌شود!

مخاطبان سرویس طنز و کاریکاتور هم خنده کنان شیرفهم شدند  ایرباس چه بلایی سر دلواپسان آورد!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =