سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تمایلی به حفظ بازیکنان اوکراینی تیمش ندارد.

به گزارش تسنیم، برانکو ایوانکوویچ جهت تکمیل لیست نفرات تیمش برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا قصد جذب بازیکنان جدید در پست دفاع میانی، دفاع چپ و مهاجم را دارد، اما برای اینکه این خواسته خود را عملی کند با مشکلی به نام حضور بازیکنان بی‌کیفیت اوکراینی در جمع سرخپوشان مواجه است.
الکساندر پریمیوف و پلی یانسکی در ابتدای فصل با سر‌وصدای زیادی به پرسپولیس آمدند و هر چه از فصل گذشت هواداران این تیم بهتر متوجه شدند که چه افرادی این بازیکنان بی‌کیفیت را به تیم‌شان آوردند، نفراتی که نه تنها از نظر فنی کارایی برای برانکو و تیمش نداشتند بلکه حواشی زیادی هم برای این تیم به وجود آوردند. در حال حاضر که برانکو قصد دارد تیمش را برای قهرمانی در لیگ و آسیا تقویت کند، او دیگر تحمل حضور دو بازیکن اوکراینی را در جمع سرخپوشان ندارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای خالی کردن لیست بزرگسالان تیمش از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته به هر شکلی که هست شرایط را برای جدایی بازیکنان اوکراینی از تیمش فراهم کند تا بتواند جایگزین‌های مناسبی را برای آنها بیاورد. باید دید این خواسته برانکو اجرا خواهد شد یا نه. از این جهت که بازیکنان اوکراینی توسط همان فردی که پرسپولیسی شدند مورد حمایت قرار دارند.
اوکراینی‌ها در صورت ماندن در پرسپولیس هم جایی در اندیشه‌های برانکو نخواهند داشت.
مورد دیگر اینکه باشگاه پرسپولیس اخیراً لیست تکمیلی خود را برای کنفدراسیون آسیا جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا ارسال کرد و عدم معرفی چنین لیستی از سوی باشگاه پرطرفدار تهرانی این شائبه را ایجاد کرده که پریمیوف و پلی یانسکی نام‌شان از لیست ارسالی سرخپوشان به کنفدراسیون آسیا خارج شده است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =