پوستر دومین فیلم بلند سینمایی محمدحسین مهدویان با نام «ماجرای نیمروز» رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ماجرای نیمروز» هم اکنون در آخرین مراحل فنی قرار دارد تا برای حضور در بخش سودای سیمرغ سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده نمایش شود.

در آستانه برگزاری این رویداد، پوستر «ماجرای نیمروز» که توسط کارگاه طراحی سه در چهار طراحی شده است، رونمایی شد. پیش از این طراحی پوسترهای فیلم «سیانور» را هم سه در چهار انجام داده بود.

در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟

مهدویان سال گذشته با فیلم موفق «ایستاده در غبار» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت و توانست جوایز متعددی را از آن خود کند. این فیلم در اکران عمومی هم با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

«ماجرای نیمروز» با فیلم قبلی این کارگردان به جهت قصه‌گو بودن و فضاسازی بسیار متفاوت است و تمام فیلمبرداری آن در تهران و اطراف شهر انجام شده است.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =