تسنیم نوشت: سپاه تهران رسما اعلام کرد که دهکده مقاومت را در اختیار تولیدکنندگان آسیب دیده قرار می‌دهد تا کار تولید خود را در این محل انجام دهند.

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه تهران در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه ساختمان پلاسکو و شهدای بحرین که توسط رژیم آل خلیفه به شهادت رسیدند در حسینیه فاطمه الزهرا با اشاره به حادثه تلخ ساختمان پلاسکو گفت: روزهای سختی بر جامعه اسلامی در حال گذر است و جمعی از کارکنان شهرداری تهران در سازمان آتش نشانی به شهادت رسیدند. همچنین یاد و خاطره سه جوان انقلابی بحرینی که به دست رژیم آل خلیفه به شهادت رسیدند را گرامی می داریم که متاسفانه کسی از آنها یادی نکرد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر هیچ حادثه ای به اندازه حادثه ساختمان پلاسکو غم انگیز نبوده است، ادامه داد: اقدام آتش‌نشانان اوج ایثارگری است چرا که آنها برای نجات جان مردم از جان خود می گذرند و با از خود گذشتگی و جان فشانی جان مردم را نجات می دهند. جوانی که به تازگی ازدواج کرده اما برای نجات مردم جان خود را فدا می کند نشان از علاقه این فرد به شهادت و ایثارگری دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران با اشاره به کارکنان ساختمان پلاسکو گفت: به دلیل حادثه پلاسکو مردم ما نیز همدردی خودشان را با خانواده های شهدای آتش نشان نشان دادند و از طرفی برای ضرر نکردن تولید کنندگان هدف خود را خرید کالاهای ایرانی قرار دادند و در این چند روز اخیر نیز شعار لباس ایرانی می خریم در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که این اقدام نشان از فهم و شعور مردم ما دارد.

گواهی افزود: سپاه تهران نیز رسما اعلام کرد که دهکده مقاومت را در اختیار تولیدکنندگان آسیب دیده قرار می‌دهد تا کار تولید خود را در این محل انجام دهند.

وی با بیان اینکه مردم انقلابی در سراسر کشور با اهدای گل به آتش نشانان از ایثارگری آنها قدردانی می کنند ادامه داد: آتش نشانی یک شغل نیست بلکه عشق و ایثار است و اگر چه مردم ایران غمگین هستند اما یک همدلی بین مردم و مسئولین بواسطه حادثه ساختمان پلاسکو به وجود آمده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران تصریح کرد: وظیفه مسئولین در این شرایط بسیار سنگین است، مسئولان نباید فضا را سیاسی کنند. امیدواریم با تدبیر مسئولین از تکرارحوادث ناگواری نظیر حادثه ساختمان پلاسکو جلوگیری شود.

** آل خلیفه به دنبال شهید کردن رهبر شیعیان بحرین است

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران در بخش دیگری از سخنانش به شهادت سه جوان انقلابی بحرینی به دست رژیم آل خلیفه اشاره کرد و اظهار داشت: مردم بحرین سالهاست که تحت تسلط حکومت ظالم آل خلیفه قرار دارند و این رژیم ظالم مردم بحرین را به جرم مسلمان و شیعه بودن به شهادت می رساند. رژیم آل خلیفه به دنبال شهادت رهبر شیعیان بحرین است همانطوریکه آل سعود درعربستان شیخ نمر را به شهادت رساند اما خون شهدا کار خود را خواهد کرد و انتقام خون شهدا گرفته خواهد شد.

45213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =