آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام‌جمعه مسجد مکی زاهدان با تأکید بر آرامشی که در ۲ سال گذشته براین استان حاکم بوده از زحمات دولت حسن روحانی در توسعه سیستان و بلوچستان قدردانی کردند.

سینا قنبر پورر:آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در دیدار «محمد نهاوندیان» رئیس دفتر رئیس جمهور که به زاهدان سفر کرده‌است تأکید کرد بعد از سفر دکتر حسن روحانی به سیستان و بلوچستان و برنامه‌ریزی‌های دولت یازدهم شاهد برقراری امنیت بالایی در ۲ سال اخیر در این خطه بوده‌ایم که تشکری ویژه‌ از این جهت باید از دولت داشته باشیم. 

 به گزارش خبرآنلاین،همچنین مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه مسجد مکی زاهدان نیز در دیدار با رئیس دفتر رییس‌جمهور از خدمات دولت یازدهم قدردانی کرد و گفت: سیاست‌ها و برنامه‌ریزی های دولت حسن روحانی آرامش را بر استان سیستان و بلوچستان حاکم کرده‌است و روند توسعه این منطقه شتاب گرفته است.
محمد نهاوندیان ۲۲ بهمن در زاهدان حاضر شد و پس از سخنرانی در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی مردم زاهدان به مسجد مکی زاهدان رفت و با مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی دیدار و گفتگو کرد.
علی‌اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان نیز نهاوندیان را همراهی می‌کرد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =