باهم مروری بر مهم‌ترین اخبار فناوری اطلاعات جهان در روز شنبه مورخه 23 بهمن 1395 می‌کنیم.

خبرآنلاین:

شماره 1 - تیم کوک مدیر اجرایی اپل از اخبار جعلی در فضای مجازی ابراز نگرانی کرد. وی تأکید کرد مردم نیازمند فیلتر برای یافتن اخبار صحیح و معتبر هستند.

شماره 2 - کارگران تسلا موتورز نسبت به ساعات کاری زیاد و آسیب بدنی حین کار شکایت کردند. ایلان ماسک مدیر کمپانی نیز این شکایت را ظالمانه و غیراخلاقی خواند.

شماره 3 - سباستین ترون، مردی که در توسعه گوگل ایکس نقش اصلی داشت، با علوم رباتیک خود استارتاپ غذای سالم راه‌اندازی کرده تا به‌زعم خود غذای سالم به مردم بدهد.

شماره 4 - ماه آینده گلکسی اس 8 در نیویورک در حالی رونمایی می‌شود که دستیار دیجیتالی موسوم به Bixby با شیشه خمیده شبیه نوت 7 و باتری هم‌اندازه نوت 7 دارد و البته خبری از دکمه فیزیکی هوم روی آن نخواهد بود.

شماره 5 - کمپانی نرم‌افزاری Zenefits بیش از 45 درصد از نیروی کار خود را از کار بیکار می‌کند.

شماره 6 - کمپانی Airbnb اعلام کرد با پرداخت 300 میلیون دلار کمپانی کانادایی Luxury Retreats را به مبلغ 300 میلیون دلار می‌خرد. این کمپانی در کار اجاره دادن خانه‌های لوکس است.

شماره 7 - «میراندا کر» نامزد ایوان اشپیگل،مؤسس اسنپ چت گفت نمی‌تواند بپذیرد چرا فیس بوک ایده‌های اسنپ را می‌دزدد؟

شماره 8 - مارک زاکربرگ نمونه‌ای از دستکش واقعیت مجازی جدیدی را برای آکیلس ریفت Oculus امتحان کرد. وی با این دستکش قادر به تایپ کردن و سایر تعاریف مجازی شد که در نوع خود بی‌نظیر است.

شماره 9 - تیم وسترگرین، مدیر اجرایی رادیو اینترنتی پاندورا می‌گوید کلیک روی سرویس‌های استریمینگ به حد انفجاری خود نرسیده است چراکه استفاده از آن برای کاربران سخت و دشوار شده است. درآمد 2016 این کمپانی به 1.39 میلیارد دلار رسید که 343 میلیون دلار کاهش را در مقایسه با سال قبل از آن نشان می‌دهد.

شماره 10 - واتس‌اَپ تأیید دو مرحله ورود به اکانت را راه‌اندازی کرد. کاربران می‌توانند برای بالابردن امنیت اپلیکیشن مورداستفاده خود از این تأیید دو مرحله‌ای با زدن پسورد 6 رقمی محافظت بیشتری کنند.


(عکس خبر: زاکربرگ در مرکز تحقیقات آکلیس ریفت و آزمایش دستکش مجازی جدید)
5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =