ایسنا نوشت: معاون اجرایی رئیس‌جمهور در واکنش به برخی اظهارات درباره انتصاب او به عنوان رئیس ستاد انتخابات روحانی در انتخابات 96 گفت: بنده اطلاعی ندارم که آیا قرار است آقای رئیس‌جمهور ستاد انتخاباتی تشکیل دهد یا خیر.

محمد شریعتمداری بعدازظهر امروز (دوشنبه) در حاشیه جلسه اعضای شورای مرکزی خانه احزاب در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا جنابعالی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی روحانی انتخاب شده‌اید؟ اظهار کرد: مهمترین ستاد انتخابات برای رئیس جمهور وقت‌، خدمت همکاران او به مردم است.

وی خاطر نشان کرد: بنده اطلاعی ندارم آیا قرار است آقای رئیس‌جمهور ستادی تشکیل دهند یا خیر اما معتقدم مهمترین کاری که یک رئیس‌جمهور مستقر می‌تواند در جهت تبلیغات انتخاباتی انجام دهد این است که تکیه گاه مردم باشد.

شریعتمداری در پاسخ به این سوال که آیا دولت تدبیر و امید برنامه‌ای برای تشکیل ستاد انتخاباتی دارد؟ گفت: این را آقای رئیس‌جمهور باید اعلام کند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور همچنین درباره انتصاب علی اصغر احمدی در وزارت کشور و موضوع انتخاب جانشین برای او در ستاد کاروان تدبیر و امید اظهار کرد: آقای احمدی با حفظ سمت و نه به عنوان فردی دو شغله، با کاروان تدبیر و امید کماکان همکاری می‌کنند.
64213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =