داوود  یعقوبی : ژنتیک انسان ها با محیط قابل تغییر است

مدرس دوره های مدیریت کسب و کار گفت : ژنیتک با محیط قابل تغییر است و این رفتارهای اجتماعی انسان هاست که می تواند در تغییر این ژن موثر واقع شود.

به گزارش خبر آنلاین ،کار آفرین برتر کشور در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت تغییر ، خلاقیت و نوآوری گفت : هر شخصی که در جایگاه برتری از مدیریت و یا کارآفرینی قرار می گیرد و تفاوت ایجاد می کند توانسته است مهم ترین ابزار کسب و کار یعنی ارتباطات را مدیریت کند.
وی با تاکید بر اینکه خودآگاهی و درک اهمیت ارتباطات در بیزنش و کسب و کار امری حیاتی است اظهار کرد : افراد موفق با درک این اهمیت توانسته اند کسب و کار خود را در بهترین شرایط قرار داده و گام های بزرگی در این زمینه بردارند.
یعقوبی با بیان اینکه یک دانشمند کانادایی موضوع مهارت های ارتباطی را به عنوان یک موضوع مهم مورد پژوهش قرار داده است افزود : نقش هاش فردی در ارتباطات بسیار مهم و تاثیر گذار است و اگر این نقش نباشد بقیه مولفه های لازم برای کسب موفقیت محقق نمی شود. لذا باید به این باور رسید که رفتار آدم ها در موفقیت و یا شکست کسب وکار تاثیر گذار است.
مدیر جوان و برتر کشور با اشاره به اینکه انسان ها دارای قابلیت های بسیاری هستند و هر انسانی با شناخت دقیق خود می تواند به موفقیت برسد افزود : همه تیپ های رفتاری مثبت و تاثیر گذارند لذا نیازی به تغییر ماهیت اصلی وجود انسان ها نیست.
وی تاکید کرد : همه ما ظرفیت سازگاری با موقعیت های مختلف را داریم اما کسانی در موقعیت های موفق خواهند شد که بتوانند به مهارت های ارتباط فردی و اجتماعی دست پیدا کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =