ایلنا نوشت: دبیر شورای صنفی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران از نصب دوربین‌های مداربسته در فضای عمومی دانشگاه تهران خبر داد.

محمد حسین اصانلو، دبیر شورای صنفی دانشکده علوم اجتماعی گفت: نصب دوربین تصمیمی بوده که در چند وقت اخیر توسط حوزه ریاست گرفته شده و شورای صنفی نیز در واکنش به این موضوع نامه نوشته و مخالفتش را با موضوع نصب دوربین در راهروها و جلوی درب دانشکده، اعلام کرده است.

وی اضافه کرد: ما در همین رابطه درخواست جلسه عمومی از مسوولان داشتیم تا دانشجویان نظراتشان را بگویند، اما فعلا با این درخواست موافقت نشده است.

دبیر شورای صنفی دانشکده علوم اجتماعی با اشاره به اینکه در ساعت عبور و مرور دانشجویان محدودیت ایجاد کرده‌اند، افزود: ساعت ورود دانشجویان از ساعت ۸ شب، یک ساعت عقب آمده است؛ همچنین به تشکل‌ها به صورت شفاهی اعلام شده که تا ساعت ۶ جلساتشان را تمام کنند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 642750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ميرزايي IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
    0 1
    اينكه خوبه، توي خابگاه تربيت معلم پرديس مدرس ايلام دوربين گزاشتن، حالا محوطه كه اشكالي نداره، جالبتر اينكه دانشكاه تربيت معلم ايلام سرويس اياب اذهاب به داخل شهر و ... نداره ولي ماشالا دوربين براي خابگاه نصب كردند.
    • شاهان A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
      2 1
      دانشجوی گرامی البته خوابگاه صحیح هست میدونم از قصد اینطور نوشتید ولی واقعا متن نوشته رو زشت و سخن به این مهمی شما رو بی ارزش میکنه اشتباه املائی .