روزنامه "خبرجنوب" در ایام نوروز1396 وتعطیلات سال نو برای نوزدهمین سال متوالی منتشر می شود.


مدیر مسئول موسسه نشریات بین المللی خبر گفت : سنت انتشار روزنامه خبر جنوب در ایام نوروز امسال نیز ادامه دارد.این روزنامه از روز یکشنبه 29 اسفندماه تا روز یکشنبه 13 فروردین ماه بدون وقفه منتشر و دراختیار مخاطبان عزیز قرار می گیرد.

حسین واحدی‌پور افزود: با توجه به روزهای حساس و تعطیلات طولانی سال نو، مردم کشور اشتیاق فراوانی به کسب خبر و آگاهی از مسائل روز دارند که روزنامه خبرجنوب با درک این حساسیت مانند سال‌های قبل در تمام ایام تعطیلات نوروز انتشار خود را ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه این روزنامه افتخار دارد که کماکان و بی‌وفقه در عرصه اطلاع رسانی به مردم و میهمانان نوروزی خدمات‌رسانی کند افزود: خبرجنوب با اعتقاد به فرهنگ پویا و اصیل اسلامی - ایرانی و لزوم آگاهی مردم از مسائل روز همواره بر اطلاع رسانی دقیق و سریع و بازتاب دادن اخبار و گزارش‌های روز بر صفحات نشریات خود اصرار می‌ورزد و در انجام رسالت خطیر مطبوعاتی خود بر انتشار روزنامه در ایام تعطیل به ویژه تعطیلات نوروزی تاکید دارد.

واحدی‌پور تداوم اطلاع رسانی را از اهداف مهم انتشار بی‌وقفه روزنامه "خبرجنوب" عنوان کرد و دراین خصوص اظهار کرد: در عصری زندگی می‌کنیم که سرعت و دقت در اطلاع رسانی حرف اول را می‌زند.

وی با اشاره به تنوع ابزار اطلاع رسانی بیان کرد: خبر ایام تعطیل و غیر تعطیل نمی‌شناسد و در هر زمانی اتفاق می‌افتد و باید رسانه‌ای باشد تا خصوصا در ایامی که روزنامه مکتوبی منتشر نمی‌شود بار انعکاس اخبار را بر دوش بگیرد.

مدیر مسئول روزنامه خبرجنوب با تأکید بر اینکه در طول 38 سال انتشار روزنامه خبر جنوب انعکاس سریع اخبار با رعایت صداقت را در سرلوحه کار قرار داده، آن را یکی از دلایل موفقیت و استقبال مردم از این روزنامه دانست.

حسین واحدی‌پور اضافه کرد: در شماره‌های نوروزی علاوه براطلاع رسانی داخلی و بین المللی، به معرفی جاذبه‌های گردشگری استان پرداخته و همچنین اطلاعات لازم در زمینه‌‌های مختلفی ازجمله، محل‌های اسکان و مراکز خدمات‌دهنده به مسافران نیز پرداخته می شود.

گفتنی است روزنامه خبرجنوب تنها روزنامه بخش خصوصی ایران است که سالهاست در ایام نوروز نیز از اول تا سیزدهم نوروز بدون حتی یک روز تعطیلی منتشر شده است.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راوی RO ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
    3 1
    من پنج سالی هست که روزنامه نمیخونم، وقتی اینترنت هست چه نیازی به روزنامه؟
  • بی نام A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
    1 0
    درود