امروز در آخرین روز سال، مقامات ارشد کشور از جمله مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در پیام‌های نوروزی خود، نکات مهمی را بیان کردند و نامزدهای شورای شهر هم به پای دفتر ثبت نام رفتند.

در نوروز 96 و لحظاتی پس از لحظه تحویل سال نو، پیام مقام معظم رهبری بیشترین بازدید را در خبرگزاری به خود اختصاص داد. ایشان در پیام نوروزی خود فرمودند: مطالبه‌مردم از مسئولان تمرکز بر تولیدواشتغال است.

پس از این پیام، سخنان رئیس جمهور به مناسبت حلول سال نو نیز پربازدید بود. دکتر روحانی در پیام نوروزی خود گفت: رقابت سالم و انتخابات قانونی، مدنظر همه ما باشد.

در سوی دیگر دنیای سیاست، مردی که حضور در انتخابات آینده نهی شده هم پیام داد. «تهدید»؛ جانمایه پیام محمود احمدی‌نژاد در اسفند ۹۵ برای اردیبهشتِ انتخاباتی بود.

در سرویس اقتصادی هم عیدمبارکی به شیوه رییس کل بیمه بانک مرکزی پربازدید بود. همچنین خبر رسید نیم میلیون نفر مسافر نوروزی به قشم رفتند. برای مخاطبان این سرویس مهم بود بدانند چگونه نرخ دلار تضعیف شد؟

در سرویس فرهنگ و هنر، مخاطبان ما بازگشت محمد بحرانی بدون جناب خان به «خندوانه» را جشن گرفتند و اعلام شد آغاز «پایتخت ٥ » از قبرس کلید خورده است. 

در سرویس جامعه هشدار سازمان هواشناسی درباره آبگرفتگی و سیلابی‌شدن رودخانه‌های ۷ استان مو بر تن مخاطبان راست کرد. همچنین یک مقام استانداری پایتخت اعلام کرد گدایان‌‌تهران، مهاجر و مجرم هستند و پلیس باید آنها را جمع‌کند! بسم الله آقای مسئول، اقدام فرمایید. در این سرویس اخباری از آغاز ثبت‌نام شوراها نشان داد ساعی، صابری، مختاباد، امانی و اصغرزاده برای حضور در انتخابات آمدند و تشکیل ائتلاف هنرمندان و ورزشکاران هم خبر از روزهای داغ آینده می‌دهد.

در سرویس بین الملل خبر رسید مرکل به ترکیه هشدار داد. در این پیام، آلمان اخطار کرد: اردوغان از حد خود فراتر رفته است. البته مسئله به اینجا ختم نشد چون واکنش آلمان به اظهارات تند اردوغان همچنان باعث واکنش‌های زیادی در آسیای صغیر شد.

در سرویس آی.تی هم گوشی بازها از معرفی بهترین گوشی‌های دو سیم کارته بازار محظوظ شدند و در سرویس طنز و کاریکاتور هم تصویر منتشرنشده از دیدار مرکل و ترامپ! خنده به لبها نشاند. سال خوب و پربرکتی داشته باشید

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =