چمران: جمنا برای شورای شهر لیست جداگانه نمی‌دهد/ به خاطر مردم آمدم

ایسنا نوشت: رئیس شورای شهر فعلی تهران در نشست خبری که در حاشیه ثبت نامش در انتخابات شورای شهر پنجم در فرمانداری برگزار شد از ارائه لیست اصولگرایان در شورا تحت عنوان "خدمت" خبر داد.

مهدی چمران در حاشیه ثبت نامش در انتخابات شورای شهر پنجم گفت: از شرایط فعلی تهران در حوزه حمل و نقل عمومی راضی نیستم، براساس برنامه پنج ساله شهر تهران، باید پایتخت ۱۰ هزار اتوبوس و ۲ هزار واگن مترو می‌داشت که متاسفانه این مهم محقق نشد و نیازمند همراهی ویژه دولت هستیم.

وی گفت: دولت قبلی و فعلی به دلیل رکود اقتصادی و کمبود منابع مالی نتوانسته‌اند در گسترش مترو و اتوبوس به شهرداری تهران کمک کنند این در حالی است که ما نیاز به همکاری دولت‌ها داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد فایل صوتی منتسب به وی گفت: کانال منتشر کننده این فایل صوتی همواره مطالبی بر ضد نظام درج می کند و این در حالی است که دو نفر با لهجه غلیظ آذری با یکدیگر صحبت می کنند و این فایل را به من و به یکی دیگر از اعضای شورای شهر فعلی نسبت داده اند که کاملا جعلی بوده و اگر هر فردی کمی فکر کند متوجه این موضوع می شود و متاسفانه هر چه قدر به انتخابات نزدیک می شویم تخریب ها به صورتهای مختلف شروع می شود و این تخریب ها نیز قائدتا از خارج از کشور است و گویا برخی دوست ندارند شهرمان آباد شود.

چمران در مورد لیست اصولگرایان گفت: جبهه مردمی (جمنا) لیست جداگانه ای برای شورای شهر ارائه نخواهد کرد. با این حال اصولگرایان افرادی متعهد، متدین و علاقه مند به خدمت به مردم را در سطح محلات و ... شناسایی کرده و پس از نظرسنجی از مردم در مورد لیست خود که تحت عنوان قدمت ارائه می شود تصمیم گیری خواهد کرد.

وی گفت: انگیزه من برای حضور در شورای شهر تهران خواست مردم بوده است.

چمران در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر عدم نظارت شورا بر شهرداری گفت: قرار نیست نظارت ها رسانه ای شود و در مورد واگذاری املاک نیز باید بگویم که من به شخصه به رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان بازرسی نامه زده و از آنها خواستم که دقیق موضوع را پیگیری کنند. زمانی موضوع واگذاری املاک رسانه ای شد که تقریبا بررسی های سازمان بازرسی به اتمام رسیده بود. هشت ماه قبل از رسانه ای شدن موضوع املاک بررسی آن آغاز شده بود و سازمان بازرسی هم در این خصوص پاسخ تقریبا مثبتی داشت و بررسی ها انجام شده بود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی، مبنی بر اینکه آیا نام شورای شهر تهران به نام شورای شهر تهران،‌ ری و تجریش تغییر می کند، گفت: ما در کمیسیون شوراها برای شورای شهر تهران همان نام شورای شهر تهران را انتخاب کردیم و اینطور نباید باشد که برای یک شهر سه اسم بیاورند و آن را تفکیک کنند، حتی در آفریقا نیز اینگونه نیست که یک شهر را به سمت تقسیم کنند.

۴۷۲۳۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    13 0
    بخاطر مردم؟؟
    • بی نام A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
      0 0
      آره دیگه مردم. آخه مردم یه فهرست درست کردن که به کیا رأی ندن و جای اسم ایشون توش خیلی خالی بود. امیدوارم ایشان و همفکرانشان از انتخابات این دوره به بعد به استراحت و بازنشستگی همیشگی نائل شوند و تا کشور و شهر نیز رنگ آرامش و آبادانی ببیند
  • علی اف IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    18 0
    مردم شما رو نمی خوان، خواهش میکنیم برگردید
  • بانام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    7 0
    سر مردم چرا منت میگذاری. کسی میتواند بگوید بخاطر مردم می ایم که کاری برای مردم کرده باشد
  • بی نام A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    7 0
    از طرف کدوم مردم، اونایی که صاحب املاک نجومی شدن یا اونایی که به خاطر عدم امکانات تو پلاسکو جزغاله شدن؟
  • بی نام RO ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    7 0
    به خاطر مردم برو و به خودت یک بازنشستگی طولانی بده
  • بی نام A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    8 0
    به خاطر مردم برو