باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وزیر کشور گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف داوطلبان ارائه نشده و فرصت ثبت نام از داوطلبان هم تمدید نخواهد شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه بازدید از روند ثبت‌نام داوطلبین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا ساعت 11امروز 200هزار و 535 نفر در انتخابات شورای شهر و روستا ثبت‌نام کردند که از این تعداد 38هزار و 960 داوطلب ثبت‌نام کنندگان شورای شهر و 161 هزار و 575 داوطلب هم برای شرکت در انتخابات شورای روستا ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: داوطلبان برای ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر روستا تا ساعت 22 امشب فرصت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند در غیر این صورت فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها بسته خواهد شد و کسانی که در داخل مراکز حضور داشته باشند تا ساعت 24 فرصت ثبت‌نام دارند.

وزیر کشورخاطر نشان کرد: خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف داوطلبان ارائه نشده و فرصت ثبت نام از داوطلبان هم تمدید نخواهد شد.

کلید واژه انتخابات رعایت مُرّ قانون است

سخنگوی وزیر کشور هم با بیان اینکه تاکنون 205 هزار و 204 نفر آمار نهایی ثبت نام شدگان هستند. گفت: کلید واژه انتخابات رعایت مُّر قانون است

 سلمان سامانی  سخنگوی وزیر کشور که رحمانی فضلی را در بازدید از روند نام‌نویسی انتخابات شوراهای شهر و روستا همراهی می‌کرد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: کلید واژه انتخابات در این دوره رعایت مر قانون است. 

وی افزود: تاکنون 205 هزار و 204 نفر آمار نهایی ثبت نام شدگان هستند.

29219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =