نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار لرستان در سالن جلسات استانداری برگزار گردید

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،هوشنگ بازوند در این نشست خطاب به اکثر مدیران دستگاههای اجرایی استان گفت:باید با جدییت بیشتری راجبع به موانع مربوط به سرمایه گذاری در شورای فرهنگ عمومی صحبت کنیم که ابدا در محافل رسمی علیه سرمایه داران شعار یا صحبت ناشایستی زده نشود.
وی با اشاره به شعار سال جدید تحت عنوان تولید و اشتغال خاطر نشان کرد: رفتار و مدیریت مردم و سازمانها می بایست در راستای منویات مقام معظم رهبری باشد و تحقق تولید و اشتغال جز با سرمایه گذاری بخش خصوصی میسر نمی شود.
استاندار لرستان تشریح کرد: در سال جدید 3 موضوع خطیر در دستور کار قرار استانداری گرفته است.
اول تنظیم سند عملیاتی شعار سال که متولی آن مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان است و باید با مسوولیت معاون توسعه منابع استانداری تا 15اردیبهشت ماه سال جاری تهیه،تنظیم و تصویب شود.
وی افزود:به دنبال تصویب این سند باید مشخص شود،در سال 96چند هزار میلیارد تومن باید در استان سرمایه گذاری شود به انضمام تعیین میزان سهم بانکها، سهم دولت و نیز سهم بانکهای خصوصی.
هوشنگ بازوند خطاب به رییس سامان صنعت، معدن تجارت استان در باب سند دوم تاکید کرد:امسال در لرستان 160میلیون دلار صادرات داشته ایم پس همه صنایع استان باید بتواند به اندازه شرکت پتروشیمی صادرات داشته باشد لذا از آقای صفی خانی انتظار داریم بحث برنامه عملیاتی صادارات غیر نفتی استان را تا 15 اردیبهشت ماه تنظیم کند.
استاندار لرستان برنامه سوم را ستاد جذب سرمایه گذار خارجی با دبیری مدیر کل اداره اقتصاد و دارایی استان عنوان کرد.
بازوند در این راستا اظهار داشت:باید به به منظور تحقق شعار سال به دنبال جهش توسعه باشیم بنابراین اقتصاد و دارایی فرصت بسیار خوبی برای توسعه استان است که وضعییت مطلوبی برای شرکتهای دولتی، خارجی و سرمایه گذران بومی مقیم خارج از کشور ایجاب می کند که در استان جذب شوند لذا از اداره اقتصاد و دارایی، دارایی نمی خواهیم بلکه فقط خواهان اقتصاد هستیم

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =