در ۳۱ فروردین ماه اعلام شد کاندیداهای زرتشتی در یزد نمی‌توانند عضو شورای این شهر شوند.

در سرویس سیاسی خبر حمله به شورای نگهبان توسط باند احمدی نژاد و بقایی پربازدیدترین موضوع بود. همچنین سخنگوی شورای نگهبان درباره کاندیداتوری اقلیتهای مذهبی در انتخابات شوراهای شهر هم اعلام کرد: در یزد زرتشتی‎ها نمی‎توانند کاندیدا شوند. همچنین تشکیل جلسه شورای نگهبان در قم هم مورد نظر مخاطبان بود.

در سرویس اقتصادی اکثر مخاطبان می خواستند بدانند با ۲۰ میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟ در این سرویس پیام قراردادهای هوایی برای اقتصاد ایران هم بازدید زیادی داشت. همچنین خبر رسید عرضه تخم‌مرغ‌های قهوه‌ای دردسرساز شد.

در سرویس فرهنگی واکنش احسان علیخانی به گریه‌های هانی نوروزی بازدید زیادی داشت. همچنین مردم زیادی منتظر جواب سوال رضا کیانیان از روحانی، رییسی و قالیباف بودند. در این سرویس معرفی گران‌ترین فیلم تاریخ سینمای هندوستان هم بازدید زیادی را به خود اختصاص داد.

در سرویس جامعه عنوان شد آیا رئیسی نمی‌داند،"مال"سازی کار شهرداری است نه دولت؟ همچنین در این سرویس عنوان شد یک ایرانی، برنده جایزه تحقیقاتی انجمن مهندسان عمران آمریکا شده است.

در سرویس بین الملل هم واکنش ظریف به اظهارات وزیر خارجه آمریکا بازدید زیادی داشت. در این سرویس واکنش تازۀ روسیه به حملۀ شیمیایی خان شیخون هم بازدید زیادی را به خود اختصاص داشت. در این سرویس هم عنوان شد نخست‌وزیر کره‌جنوبی به ارتش دستور آماده‌باش داد.

در سرویس آی.تی هم اعلام شد اینستاگرام جدید روی اندروید آفلاین هم کار می‌کند.

در سرویس طنز هم مشخص شد داستان یک کمپین عجیب: خرگوش من چه دافه، رای ما قالیبافه! فاش شد.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =